  • 161. Data: 2012-06-09 20:52:22
    Temat: Re: flagi
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-09 20:13, Axel pisze:

    > "marcin" <l...@k...cwo> wrote in message

    > Nastepny... a co cie do k... nedzy obchodzi?

    Cóż, miał kaprys podzielić się swoimi wrażeniami ;)
    Podobnie jak Ty. Poziom w sumie podobny...

    > Ja nie zamierzam wywieszac flagi na aucie

    A kogo to? :)

  • 162. Data: 2012-06-11 09:02:49
    Temat: Re: -Re: flagi
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Jun 2012 18:35:21 +0200, 4CX250

    > A zwłaszcza stali klienci biedronki.

    Ja często kupuję w biedronce... ale nie flagi. :P

    PS zerknijcie na pacjenta upolowanego w piątek :D
    http://youtu.be/lhH6LhTCFnI?hd=1

    --
    Pozdor Myjk

  • 163. Data: 2012-06-11 09:22:10
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-09 08:56, to pisze:
    > begin Arek

    > Bycie kibicem i "idiotom" to często to samo.

    Co wyjaśnia trudność w dostrzeżeniu różnicy:)

    A.

  • 164. Data: 2012-06-11 11:56:03
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-09 18:32, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tym, co tu najgłośniej krzyczą "wiocha, wiocha" słoma z buciorów wystaje
    > najwyżej. Ale tak to jest w wypadku neofitów, młodych, wykształconych
    > zaocznie, od niedawna z wielkich miast.

    Jeżeli nie ma się kompleksów to nie ma się powodu do krzyku.

    A.

  • 165. Data: 2012-06-11 13:02:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/06/2012 07:52, to wrote:
    > begin MW

    > Myślę, że taki z Ciebie doktor, jak z PMS-u klub Mensy.

    Nie byłbym taki pewny, dzisiaj można magisterkę nawet z kosmetologii
    robić, może doktoryzował się z tipsów żelowych?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 166. Data: 2012-06-11 13:12:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Nie byłbym taki pewny, dzisiaj można magisterkę nawet z kosmetologii
    > robić, może doktoryzował się z tipsów żelowych?

    Myślę, że to raczej jeden z tych, co wykładają chemię w Tesco. :>

  • 167. Data: 2012-06-11 13:38:19
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin kamil

    > Myślę, że to raczej jeden z tych, co wykładają chemię w Tesco. :>

    Szwagier, mąż siostry żony, też jeździ autem które kiedyś było warte prawie
    200 tys. Ale on wykładał kafelki w Irlandii. Był w tym niezły ale o
    doktoracie nie wspominał. Do dzisiaj ma to auto ale mieszka w wynajętym :)

    Marek

  • 168. Data: 2012-06-11 15:55:45
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2012-06-07 14:55, marcin pisze:
    > kto z was pozakladal sobie flagi na samochod? niektorzy maja nawet po
    > dwie :/
    >
    > IMO wiocha jak skurw*

    flagi to małe miki :)
    większość to ma bandery, czym chyba chce przekształcić swoje jeździdła w
    okręty :) bo zgodnie z obowiązującymi przepisami tylko na okrętach można
    je wywieszać :)

  • 169. Data: 2012-06-11 22:48:08
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    opinie sa w sumie jednoznaczne:

    http://forum.interia.pl/czy-jazda-z-polska-flaga-na-
    samochodzie-to-wiocha-tematy,dId,2049200

  • 170. Data: 2012-06-12 08:14:15
    Od: "Pa_blo" <j...@m...pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup

    > A tego to już nie wiem, nigdy mnie te międzyplemienne kopanie kawałka
    > szmaty nie pociągało. Ale widać Mietki po technikum rolniczym czują
    > potrzebę przynależności do wspólnoty. :-)

    WOW

    Az milo czytac, ze nie jestem sam :)
    Przez wiele lat probowalem pojac z czego wynikaja te emocje... Patrza w TV i
    podskakuja kiedy kotluja sie przy jednej z bramek - jakas zbiorowa paranoja
    :)

    --
    Picasso