  • 111. Data: 2012-06-08 11:24:10
    Temat: Re: flagi
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-08 10:26, Myjk pisze:
    > Fri, 08 Jun 2012 09:33:25 +0200, Arek

    > Yhy! Tu idealny komentarz i podsumowanie tego co napisałeś:
    > http://www.obrazki.jeja.pl/16286,swieto-niepodleglos
    ci-vs-euro-2012.html

    No cóż Euro jest na pewno lepiej promowane, jednak mam inne spostrzeżenia.

    A.

  • 112. Data: 2012-06-08 12:05:33
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > marcin, Thu, 07 Jun 2012 16:20:49 +0200, pl.misc.samochody:

    > To nie oznacza osoby "lekko upośledzonej" tylko zdrowo pierdolniętą. Ale
    > można.

    Niestety nie pochodzi to z jedynie słusznych mediów więc pewnie się nie
    liczy ale:
    http://www.rp.pl/artykul/869104,888507-Czas-polskiej
    -dumy.html

    "- Tu nie chodzi tylko o futbol, ale przede wszystkim o dobry - bo
    apolityczny - pretekst, by zamanifestować swoje poczucie przynależności
    narodowej, poczucie wspólnoty, dumy z bycia Polakiem. Takie emocje są
    zwłaszcza wśród młodego pokolenia Polaków coraz bardziej widoczne - mówi
    ,,Rz" dr Ireneusz Siudem, psycholog społeczny."

    A.

  • 113. Data: 2012-06-08 12:09:38
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    marcin <l...@k...cwo> napisał(a):

    > kto z was pozakladal sobie flagi na samochod? niektorzy maja nawet po
    > dwie :/
    >
    > IMO wiocha jak skurw*
    http://w925.wrzuta.pl/audio/2Sqps4rQyTt/42_x_bulat_o
    kudzawa_-_bohdan_lazuka_-_ballada_o_glupcach

  • 114. Data: 2012-06-08 12:19:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 08 Jun 2012 11:24:10 +0200, Arek

    ci-vs-euro-2012.html
    > No cóż Euro jest na pewno lepiej promowane, jednak mam inne spostrzeżenia.

    No tak, to kwestia promocji. Wszystko jasne.

    --
    Pozdor Myjk

  • 115. Data: 2012-06-08 12:58:03
    Od: <MW>

    Użytkownik "tryton" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > o bosze, najpierw koko spoko, teraz flagi
    >
    > ja urodziłem się w Krakowie, wychowałem w centrum na ul Długiej,
    > skończyłem AGH i podoba mi się koko oraz flagi :), mam też skarpety na
    > lusterkach :):):)

    Ja się urodziłem i wychowałem we Wrocławiu, skończyłem UWr, doktoryzowałem
    się na UJ, mam kilka lat wygłaszania wykładów na czterech uczelniach za
    sobą, nie mam żałoby za paznokciami, myję się i używam dezodorantów, moje
    auto kosztowało prawie 200 tys.

    I wożę flagi, wywiesiłem też wielgachną flagę na domu.

    Dla mnie bycie Polakiem nie jest obciachem, demonstrowanie patriotyzmu
    wiochą, kibicowanie głupotą.

    Ale ja nie mam mózgu wypranego przez żydowską propagandę, jak większość
    miziających się fujarkami przygłupów w usenecie.

    --
    MW

  • 116. Data: 2012-06-08 13:07:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/06/2012 11:58, MW wrote:
> [...]
    >
    > Ale ja nie mam mózgu wypranego przez żydowską propagandę, jak większość
    > miziających się fujarkami przygłupów w usenecie.

    Sam widzisz - żydzi wodę w studni zatruli w tym twoim Wrocławiu, stąd
    brednie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 117. Data: 2012-06-08 13:09:50
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-08 12:58, MW pisze:

    > Dla mnie bycie Polakiem nie jest obciachem, demonstrowanie patriotyzmu
    > wiochą, kibicowanie głupotą.

    Fajnie tylko dlaczego jakieś durne euro ma być ważniejsze od np. 3 maja?
    I dlaczego tak łatwo nam przychodzi poddawanie się wszystkim choćby
    nawet najgłupszym pomysłom brukselskim.

    Może bądźmy patriotami przez dbanie o własny interes bo skończymy jak
    Grecja. I z ostatniej chwili: Hiszpania.
    Do czego to doszło. Skarpeta na lusterku = patriotyzm :-(

    PS. Uprzedzając... Nie tylko sami Grecy sobie zgotowali ten los. Takie
    są wyniki nie ograniania realiów przez dyrektywy i podlizywania się
    bankom dla utrzymania stołków.

  • 118. Data: 2012-06-08 13:15:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/06/2012 12:09, z wrote:

    > Fajnie tylko dlaczego jakieś durne euro ma być ważniejsze od np. 3 maja?
    > I dlaczego tak łatwo nam przychodzi poddawanie się wszystkim choćby
    > nawet najgłupszym pomysłom brukselskim.

    A co ma kibicowanie naszej pożal się boże reprezentacji wspólnego z
    Brukselą? Jesteś z młodzieżówki PiSu, czy co?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 119. Data: 2012-06-08 13:16:56
    Od: <MW>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    > On 08/06/2012 11:58, MW wrote:

    > Sam widzisz - żydzi wodę w studni zatruli w tym twoim Wrocławiu, stąd
    > brednie.

    Całkiem możliwe, ale w sumie to i tak lepiej, niż jak w twoim przypadku -
    stary pierdolnął najwolniej uciekającą kurwę kolbą karabinu, żeby móc cię
    począć. A że broniła się menorą i najwyraźniej niechętnie, to wyszło to, co
    wyszło.

    --
    MW

  • 120. Data: 2012-06-08 13:24:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/06/2012 12:16, MW wrote:
> [...]
    > - stary pierdolnął najwolniej uciekającą kurwę kolbą karabinu, żeby móc
    > cię począć. A że broniła się menorą i najwyraźniej niechętnie, to wyszło

    Na tych uczelniach wykładałeś glazurę, czy panele podłogowe?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net