  • Data: 2020-05-08 15:46:09
    Temat: Re: filtr ceramiczny 10,7Mhz wobulator
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-08 o 13:49, Heng pisze:
> [...]
    a2g0o.productlist.0.0.481e25d91ZVATD&algo_pvid=ddc43
    e76-7283-42c0-9d6e-435ff8feacf0&algo_expid=ddc43e76-
    7283-42c0-9d6e-435ff8feacf0-48&btsid=0ab6fb881588858
    7759723596e9d32&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201
    602_,searchweb201603_

    > Dzięki :)(sprzętu nigdy za wiele przyda się) już zamówiłem.

    Proszę, są jeszcze na wyższe częstotliwości.

    > chodziło mi o tę charakterystyke :
    > https://drive.google.com/open?id=1l-QOw3rBR9XurBN9oK
    uCnHQdDiT3vB0J

    > czerwona przypomina moją a zielona ? to ?? Nie rozumie jak to mam rozumieć ;)
    Czerwona to opóżnienie, masz po prawej do niej skalę, filtry te są
    elementami mechanicznymi pobudzane przetwornikami piezo, tzw filtry z
    falą powierzchniową.
    Żeby uzyskać odpowiednią charakterystykę mają elementy, tłumiące czy
    rezonansowe,
    dlatego czas przelotu sygnału się zmienia w zależności od częstotliwości.

    A co do zielonej, zawsze są zafalowania w przenoszeniu, w skali log sa
    mniej widoczne, ale są, w pdf-ie muraty chyba masz określone na max
    -6db, więc może byc sporo.

    > Aha najlepsze co mogę uzyskać to:
    > https://drive.google.com/open?id=1l0xXoaXAsrPFm35wtn
    7Bad4ca1R9MJ0D
    > i teraz tak z generatora mam 10Vpp a jak widać na zdjeciu jest 5Vpp (sonda 1:10)
    > ale nadal nie jestem z tego zadowolony,liczę bardzo na tę sondę log.
    Bardzo ładny przebieg, ale 10V to dużo za dużo, one normalnie pracują z
    ułamkami volta.

    --
    Janusz