  • Data: 2010-06-22 22:58:42
    Temat: Re: filtr UV
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W środa, 23 czerwca 2010 00:31, d...@v...pl wyraził następujacą opinię:

    > Ale masz twarde kwity na to że ta utrata jakości przy dobrej klasy
    > filtrze jest mierzalne ?

    To już ktoś poruszał, na tani obiektyw nie ma sensu zakładać drogiego filtra
    jako zabezpieczenia przed uszkodzeniem :-) Pozostaje ewentualnie dobry
    obiektyw z dobrym filtrem, ale tu już każdy niech sobie sam rozważy czynniki
    ryzyka.

    > PS Matryca NIE JEST niewrażliwa na promieniowanie UV.
    > Jest mniej wrażliwa od kliszy.

    Mi tego nie musisz tłumaczyć, wystarczy mi "wiedza ludowa" jak to de Fresh
    nazwał ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --