  • 1. Data: 2012-07-06 08:10:25
    Temat: filmy internetowe na androidzie?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Czy na ktorejs wersji androida (ktorej?) udaje się wam odtwarzac filmy
    z serwisów typu pecetowiec.pl ?

  • 2. Data: 2012-07-06 14:41:09
    Temat: Re: filmy internetowe na androidzie?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-07-06 08:10, krzysztofsf pisze:
    > Czy na ktorejs wersji androida (ktorej?) udaje się wam odtwarzac filmy
    > z serwisów typu pecetowiec.pl ?

    filmik pierwszy z brzegu
    http://pecetowiec.pl/thread-20051.html
    sie bez problemu wyswietlil (film zagniezdzony na stronie)

    Android 2.3.3 / DisireZ

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2012-07-06 15:19:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Lip, 14:41, AL <a...@s...tam> wrote:

    > filmik pierwszy z brzeguhttp://pecetowiec.pl/thread-20051.html
    > sie bez problemu wyswietlil (film zagniezdzony na stronie)
    >
    > Android 2.3.3 / DisireZ

    Ups..
    Nie zdefiniowalem dokladnie
    Np cos takiego

    http://www.kino.pecetowiec.pl/video/20114/Potwory-i-
    Spólka--Monsters-Inc--2001-Dubbing

    lub z tego serwisu (te serwery, ktore nie wymagaja zalogowania)

    http://iitv.info/nowe-gliny/

    Mam ubiegloroczny tablet Goclever z Androidem, gdzie...nic z tego.
    Tylko Youtobe ze zdefiniowanej do tego aplikacji
    Chcialem sie dowiedziec, jak wyglada sytuacja na smartfonach, z
    nowszymi wersjami Androida.

  • 4. Data: 2012-07-06 18:31:36
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    4g2000vby.googlegroups.com...

    > Ups..
    > Nie zdefiniowalem dokladnie
    > Np cos takiego
    >
    > http://www.kino.pecetowiec.pl/video/20114/Potwory-i-
    Spólka--Monsters-Inc--2001-Dubbing
    to chyba zależy od tego czy fon
    obsługuje flasha czy tez nie
    wersja andka raczej nie ma tu znaczenia

  • 5. Data: 2012-07-07 03:17:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Lip, 18:31, "lukasz" <g...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]

    Byc moze.
    W kazdym razie, jesli komus dziala, to bardzo prosze o podanie, oprocz
    wersji androida w jakim modelu telefonu.

    Naturalnie takie korzystanie ma sens tylko poprzez wifi, ale ta opcje
    to chyba wszystkie sensowne smartfony maja.

  • 6. Data: 2012-07-09 11:38:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Lip, 03:17, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Naturalnie takie korzystanie ma sens tylko poprzez wifi, ale ta opcje
    > to chyba wszystkie sensowne smartfony maja.

    Z milczenia wnioskuje, ze nikomu nie dzialaja serwisy filmowe w
    smartfonach, za wyjatkiem specjalnie dedykowanych rozwiazan, typu
    youtoube w menu androida.
    Poniekad jest to dla mnie ulga, bo odpada jeden z bodzcow
    zachecajacych mnie do zakupu takiego "uniwersalnego " urzadzenia.

  • 7. Data: 2012-07-09 12:45:21
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-07-09 11:38, krzysztofsf pisze:

> [...]
    > Poniekad jest to dla mnie ulga, bo odpada jeden z bodzcow
    > zachecajacych mnie do zakupu takiego "uniwersalnego " urzadzenia.

    serwisy, ktore podales przekierowuja na inne strony lub zadaja podania
    numeru telefonu (trailery sie uruchamiaja - klawisz odtworz w pierwszym
    linku)

    Jesli jest to flash - to bedzie dzialac

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2012-07-09 13:13:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Lip, 12:45, AL <a...@s...tam> wrote:

> [...]
    >
    > serwisy, ktore podales przekierowuja na inne strony lub zadaja podania
    > numeru telefonu (trailery sie uruchamiaja - klawisz odtworz w pierwszym

    To nie jest typowy flash, tylko transmisja strumieniowa (chyba tak
    poprawnie sie to nazywa)

    Przekierowuja, bo to tylko linki do hostingow.

    Pierwszy link na iitv, tak - tamten jest be
    Pozostale sa ok, z tym, ze czesc bedzi echciala zalozenia byle jakiego
    konta uzytkownika, czesc z potwierdzeniem (najlepiej jakis smieciowy
    mail na spam)
    Linki z pecetowca tylko przekierowuja, bez koniecznosci zakladania
    konta na serwisach - dlatego najpierw podalem

    Pod windows komputera nie ma z nimi problemow.

    Ani posiadanym tabletem, ani spod Linuxa nie udalo mi sie skorzystac z
    tych serwisow.

  • 9. Data: 2012-07-09 15:24:55
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-07-09 13:13, krzysztofsf pisze:

> [...]
    >
    > Pod windows komputera nie ma z nimi problemow.
    >
    > Ani posiadanym tabletem, ani spod Linuxa nie udalo mi sie skorzystac z

    strumieniowo tez beda dzialac - ale w w/w serwisach albo chca jakis dod.
    danych albo zarejestrowania sie (i to rowniez z poziomu pc'ta z
    windowsem ;) Nie mam ochotyu sie rejestrowac by tylko cos sprawdzic.
    Trailery sie odtwarzaja.

    Ale np iTVP korzysta z Silverlighta wiec zapomnij o odtworzeniu filmu na
    urzadzeniach/systemach nie wspierajacych tego formatu (w tym linux,
    android, iOS a takze WindowsPhone).
    Ale z serwisow jak ipla czy tvnplayer odtworzysz bez problemu.
    Aplikacje (w/w jak i inne do strumieniowego odtwarzania) masz w markecie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2012-07-09 19:52:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Lip, 15:24, AL <a...@s...tam> wrote:

    > Ale z serwisow jak ipla czy tvnplayer odtworzysz bez problemu.
    > Aplikacje (w/w jak i inne do strumieniowego odtwarzania) masz w markecie.

    Czyli nie odtworze filmow z serwisow, ktore mnie interesuja.
    Dziekuje za pomoc.