  • 1. Data: 2012-07-04 11:52:13
    Temat: Węgry prepaid - wymagana rejestracja ?
    Od: zwi <z...@g...pl>

    Witam, wybieram się na Węgry, chciałbym sobie kupić prepaid aby mieć
    dostęp do internetu.
    Czy na Węgrzech wymagana jest rejestracja, czyli podanie swoich danych
    osobowych ?
    Jeśli tak to czy odbywa się to w momencie zakupu pokazując dowód
    osobisty lub paszport ?
    Mam zamiar kupić starter sieci Djuice.

  • 2. Data: 2012-07-04 17:45:51
    Temat: Re: Węgry prepaid - wymagana rejestracja ?
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2012-07-04 11:52, zwi pisze:
> [...]
    > osobowych ?
    > Jeśli tak to czy odbywa się to w momencie zakupu pokazując dowód

    2 lata temu nie

  • 3. Data: 2012-07-04 18:03:29
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 17:45:51 +0200, peter napisał(a):

    > 2 lata temu nie

    Ale od dwóch lat tam rządzą faszyści, mogło się zmienić

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2012-07-04 20:04:14
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2012-07-04 18:03, Waldek Godel pisze:

    > Ale od dwóch lat tam rządzą faszyści, mogło się zmienić

    Fakt, teraz moze jest biuro komorkowe i jak sie chce zadzwonic to
    trzeba odebrac aparat na poduszkach...

  • 5. Data: 2012-07-04 23:03:19
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 04.07.2012 zwi <z...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > osobowych ?
    > Jeśli tak to czy odbywa się to w momencie zakupu pokazując dowód

    Spisują dane z paszportu, nie jest to tak upierdliwe jak w Hiszpanii
    ale nie kupisz startera w kiosku jak u nas, czy na wyspach.
    Trzeba trafić do salonu, tyle że piszę o lokalnym Tmobile/Vodafone.
    Nie wiem jak działa Djuice i gdzie się to kupuje.

    --
    kakmaratgmaildotcom