    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: filmy internetowe na androidzie?
    Date: Mon, 09 Jul 2012 15:24:55 +0200

    W dniu 2012-07-09 13:13, krzysztofsf pisze:
> [...]
    Spólka--Monsters-Inc--2001-Dubbing

> [...]
    > poprawnie sie to nazywa)
    >

    > Przekierowuja, bo to tylko linki do hostingow.
    >
    > Pierwszy link na iitv, tak - tamten jest be
    > Pozostale sa ok, z tym, ze czesc bedzi echciala zalozenia byle jakiego
    > konta uzytkownika, czesc z potwierdzeniem (najlepiej jakis smieciowy
    > mail na spam)
    > Linki z pecetowca tylko przekierowuja, bez koniecznosci zakladania
    > konta na serwisach - dlatego najpierw podalem
    >
    > Pod windows komputera nie ma z nimi problemow.
    >
    > Ani posiadanym tabletem, ani spod Linuxa nie udalo mi sie skorzystac z

    strumieniowo tez beda dzialac - ale w w/w serwisach albo chca jakis dod.
    danych albo zarejestrowania sie (i to rowniez z poziomu pc'ta z
    windowsem ;) Nie mam ochotyu sie rejestrowac by tylko cos sprawdzic.
    Trailery sie odtwarzaja.

    Ale np iTVP korzysta z Silverlighta wiec zapomnij o odtworzeniu filmu na
    urzadzeniach/systemach nie wspierajacych tego formatu (w tym linux,
    android, iOS a takze WindowsPhone).
    Ale z serwisow jak ipla czy tvnplayer odtworzysz bez problemu.
    Aplikacje (w/w jak i inne do strumieniowego odtwarzania) masz w markecie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)