  • 11. Data: 2012-07-09 21:18:03
    Temat: Re: filmy internetowe na androidzie?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 09.07.2012 19:52, krzysztofsf pisze:

    > Czyli nie odtworze filmow z serwisow, ktore mnie interesuja.
    > Dziekuje za pomoc.
    nikomu się niechce przebijać przez te długie adresy stron, a następnie
    przez reklamy. Pod linuksem wszystkie silverighty odtwarza moonlight,
    tyle że jest tutaj niepotrzebny. z iitv wszystko (*) się odtwarza i pod
    linuksem (można pobrać a nie odtwarzać i wtedy rozszerzenie jest FLV) To
    samo pod androidem 2.cośtam na desire Z się odtwarzało a teraz
    sprawdzałem doktora housa na Arc S.

    ToMasz

    (*)
    problemem są reklamy nie dostosowane do zamykania palcem i logowanie.
    Pozatym film w HD się lekko "krzaczy" mimo że obciążenie systemu nie
    jest 100% (nie wiem jaka jest metoda oszacowania obciążenia)

  • 12. Data: 2012-07-09 21:46:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Lip, 21:18, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > Pozatym film w HD się lekko "krzaczy" mimo że obciążenie systemu nie
    > jest 100% (nie wiem jaka jest metoda oszacowania obciążenia)

    Mi na Goclaver nic nie udalo sie wydusic - nestety tablet bez
    aktualizowania Androida (nigdy nic nie chce sie aktualizowac), moge
    jedynie doinstalowywac aplikacje z Android Market.
    Nie dzialaja rowniez serwisy gdzie mam konta i abonamenty, bez
    jakichkolwiek reklam. Stad moje pytanie, czy na smartfonach toto
    dziala.
    Tablet kupilem do ebookow i szukalem dla niego zastosowania po
    przesiadce na Kindle.
    Niepowodzenia spowodowaly powyzsze pytanie odnosnie smartfonow,
    poniewaz powoli zastanawiam sie nad zmiana telefonu, a jedynie dobre
    odtwarzanie filmow z serwisow powyzszeych, lub zalukaj.tv czy
    kinomaniak.tv, generowaloby u mnie potrzebe zakupu czegos lepszego niz
    obecnie posiadany pseudosmartfon Hyundai :), wystarczajacy do
    przejrzenia serwisow internetowych czy sprawdzenia poczty..

  • 13. Data: 2012-07-09 22:17:20
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Mi na Goclaver nic nie udalo sie wydusic - nestety tablet bez
    > aktualizowania Androida (nigdy nic nie chce sie aktualizowac), moge
    > jedynie doinstalowywac aplikacje z Android Market.
    dolphin browser i napisz co nie działa. jakiś czarny ekran czy błąd?

    ToMasz

  • 14. Data: 2012-07-10 07:33:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Lip, 22:17, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > dolphin browser i napisz co nie działa. jakiś czarny ekran czy błąd?

    Bodajze "nie znaleziono aktualizacji" albo po prostu nic sie nie
    dzieje.
    Juz nie pamietam, nie mam go pod reka.
    Wyglada na to, ze Chinczycy ustawili go na swoje zrodla, ktorych nie
    aktualizuja.
    to jest toto Tablet GoClever TAB I101 10" 10GB 1GHz, kupione rok temu.

    Chyba juz go nie wspieraja.

  • 15. Data: 2012-07-11 13:09:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Jul 2012 10:52:32 -0700 (PDT), w
    <4...@v...goo
    glegroups.com>, krzysztofsf
    <k...@w...pl> napisał(-a):

    > Czyli nie odtworze filmow z serwisow, ktore mnie interesuja.
    > Dziekuje za pomoc.

    Wiele odtwarzaczy pod andka odtwarza strumieniowo, nie powinno być problemu.

  • 16. Data: 2012-07-11 14:09:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lip, 13:09, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    > Mon, 9 Jul 2012 10:52:32 -0700 (PDT), w
    > <4...@v...goo
    glegroups.com>, krzysztofsf

    > Wiele odtwarzaczy pod andka odtwarza strumieniowo, nie powinno być problemu.

    Jako zwykly user nie dalem rady uruchomic na moim nieaktualizowalnym
    tablecie.
    Youtoube spod dedykowanej aplikacji odtwarza poprawnie, ze strony w
    przegladarce rowneiz nie dziala.

    Bedzie mial kiedys ktos znajomy sprzet z obecnie instalowanym
    androidem, to sprawdze, czy cos sie zmienilo.

  • 17. Data: 2012-07-11 15:25:27
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-09 11:38, krzysztofsf pisze:

    > Z milczenia wnioskuje, ze nikomu nie dzialaja serwisy filmowe w
    > smartfonach, za wyjatkiem specjalnie dedykowanych rozwiazan, typu
    > youtoube w menu androida.
    > Poniekad jest to dla mnie ulga, bo odpada jeden z bodzcow
    > zachecajacych mnie do zakupu takiego "uniwersalnego " urzadzenia.

    Słusznie, nie jest dobrym pomysłem kupować telefon do oglądania filmów.

    PS. Mój tablet z wersją 2.2 andka nie ma problemów z odtwarzaniem
    filmów, jednak mimo tego że ma 7mio calowy ekran to też go nikomu nie
    polecam do filmów.

  • 18. Data: 2012-07-11 21:50:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lip, 15:25, Trybun <r...@y...com> wrote:

    > Słusznie, nie jest dobrym pomysłem kupować telefon do oglądania filmów.

    Smarfony kupuje sie raczej dla ich funkcjonalnosci dodatkowych, wedlug
    potrzeb klienta.
    Kolega jako jedna z glownych zalet swojego pokazywal mi ruchoma mape
    nieba i gre wyscigi samochodowe. :)

    > PS. Mój tablet z wersją 2.2 andka nie ma problemów z odtwarzaniem
    > filmów, jednak mimo tego że ma 7mio calowy ekran to też go nikomu nie
    > polecam do filmów.

    Piszesz o filmach z serwisow zawierajacych linki do hostingow?

    Ja, szczerze mowiac nie moge znalezc zastosowania do swojego 10 cali,
    zwlaszcza, ze nie obsluguje modemu USB z play.
    Netbook z windows jest jednak bardziej uniwersalnym rozwiazaniem.
    Zapewne Win8 troche zmieni sytuacje.

  • 19. Data: 2012-07-12 18:59:47
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-11 21:50, krzysztofsf pisze:

    > Smarfony kupuje sie raczej dla ich funkcjonalnosci dodatkowych, wedlug
    > potrzeb klienta.
    > Kolega jako jedna z glownych zalet swojego pokazywal mi ruchoma mape
    > nieba i gre wyscigi samochodowe. :)

    Mają jeszcze sporo innych zalet, jednak niektóre funkcje dyskwalifikuje
    zbyt mały ekran.

> [...]
    > zwlaszcza, ze nie obsluguje modemu USB z play.
    > Netbook z windows jest jednak bardziej uniwersalnym rozwiazaniem.

    Nie chcę Cie tu wprowadzać w błąd, nie rozróżniam tych serwisów z
    filmami, dość powiedzieć że jeszcze żaden film nie sprawiał problemu z
    odtwarzaniem na moim tablecie. Nie mogę się odnieść do tego filmu z
    podanego przez Ciebie linku, bo tam zostałem poproszony o rejestrację.
    Ja kupiłem bardziej uniwersalny tablet, ma wbudowany modem gsm/3g i
    moduł gsm. Tak że służy mi również za telefon.

  • 20. Data: 2012-07-13 06:27:29
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@o...pl>

    Dnia 09-07-2012 o 11:38:58 krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
    > Z milczenia wnioskuje, ze nikomu nie dzialaja serwisy filmowe w
    > smartfonach, za wyjatkiem specjalnie dedykowanych rozwiazan, typu
    > youtoube w menu androida.

    Mnie działają bez problemu, tyle że ja korzystałem z innego serwisu z
    linkami. Oglądałem bez żadnego problemu bodaj na gorillavid na Desire Z.

    Kwestią jest *tylko* obsługa Flasha. A chyba wszystkie Androidy w tej
    chwili go obsługują.

    Pozdrawiam -- Spook.