  • 21. Data: 2010-04-28 20:33:52
    Temat: Re: film krecony aparatem - sprobowalismy
    Od: "Ptas" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2bef3619-8253-4cc6-8045-6c793c6d97f9@w3g2000vbd
    .googlegroups.com...
    On 28 Kwi, 11:00, "Ptas"

    >! Ten film wideo zawiera treść od partnerów WMG i Sony Music
    >Entertainment. Obecnie nie jest on już dostępny w Twoim kraju.
    >
    >To gdzie ja sie kurna wyprowadzilem!?
    >StaM

    Witaj,

    Niemcy? Po upload'owaniu dostalem takiego maila:
    -------
    Film LARGE FORMAT może zawierać treść, która należy do: Sony Music
    Entertainment.

    Nie są wymagane żadne działania. Jeśli jednak chcesz wiedzieć, jak to wpływa
    na film, odwiedź sekcję konta dotyczącą dopasowań identyfikatora filmu
    wideo, aby uzyskać więcej informacji.

    -------

    i powiem szczerze, nie rozumiem tego do konca. Jak kliknac w link o
    szczegoly to grzecznie informuja, ze sie w Niemczech nie pooglada bo trasci
    audio naleza do Sony. W filmie wykorzystalem w sumie trzy utwory dwoch
    wykonawcow. Utwory pochodza z oryginalnych plytek przerabianych na mp3 za
    pomoca iTunes.

    Nie mam pojecia co z tym zrobic ......

    Pozdr

    Ptas

  • 22. Data: 2010-04-28 20:40:26
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-28 22:33:52 +0200, "Ptas" <p...@p...onet.pl> said:

    > W filmie wykorzystalem w sumie trzy utwory dwoch wykonawcow. Utwory
    > pochodza z oryginalnych plytek przerabianych na mp3 za pomoca iTunes.
    Co nic nie zmienia, bo nie masz prawa do dysponowania tymi utworami.
    Twoim jedynym prawem jest słuchanie tych utworów.

    > Nie mam pojecia co z tym zrobic ......
    Nic.
    Możesz oczywiście użyć czegoś innego, jako podkładu muzycznego.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2010-04-28 20:44:00
    Od: "Ptas" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości
    > Nic.
    > Możesz oczywiście użyć czegoś innego, jako podkładu muzycznego.

> [...]

    Tak sadzilem. A wiesz moze, jak poznac, czy bedzie problem z trescia? W
    koncu moja plytka, za ktora zaplacilem, produkcja jest amatorska i
    niedochodowa ...... oczywiscie moge sie kompletnie mylic w kwestiach
    prawnych ....

    Fotki maja exif'a. A pliki mp3 i klipy video?

    Lo jezu, to chyba nie jest temat na ta grupe!

    Przepraszam i pozdrawiam!

    Ptas

    PS ale krecone lustrzanka!!! ;)

  • 24. Data: 2010-04-28 21:04:10
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-28 22:44:00 +0200, "Ptas" <p...@p...onet.pl> said:

    > Tak sadzilem. A wiesz moze, jak poznac, czy bedzie problem z trescia?

    Własny dźwięk.
    Jakieś bardzo stare nagrania.
    Niestety jest coraz gorzej.

  • 25. Data: 2010-04-28 21:13:03
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > Własny dźwięk.
    > Jakieś bardzo stare nagrania.
    > Niestety jest coraz gorzej.

    Zaniedlugo jak bedziesz szedl ulica i bedziesz nucil sobie jakis nawy
    kawalek, to bedzie trzeba placic :) Albo za spiewanie pod prysznicem.

    Thomas

  • 26. Data: 2010-04-28 21:34:47
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Witajcie,
    >
    > Nudzilo nam sie z kolega. Nakrecilismy cyfrowo, aparatem fotograficznym, o
    > Ptas

    Film jest super. Ale to co tu fajne np głebia ostrości i rozmyte tło - nie
    zawsze spotka się z przychylnością filmowców ślubnych. Którzy są przyzwyczajeni
    do kręcenia wszystkiego ostro - bo takie są wymagania klientów. Jak coś nieostre
    to jest źle.
    Chyba jednak nowe camcodery 60p dostępne właściwie od teraz nie dadzą się łatwo
    pokonać aparatom fotograficznym. Filmowanie aparatem jest jednak duzo
    trudniejsze zważywszy GO, i oczekiwania klientów. Zoomowanie w camcoderach nie
    pogarsza GO a tu będą kłopoty. Wesela żądzą się swoimi prawami.

  • 27. Data: 2010-04-28 21:35:43
    Od: "Ptas" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Zaniedlugo jak bedziesz szedl ulica i bedziesz nucil sobie jakis nawy
    > kawalek, to bedzie trzeba placic :) Albo za spiewanie pod prysznicem.
    >
    > Thomas

    Dokladnie. Czyli pozostaje kompletnie dac sie oglupic i machnac kopie utworu
    po zlaczu analogowym. Jakosc sie leciutko zdegraduje ale .... za mozliwosc
    udostepnienia swojej tworczosci calym Niemcom to chyba warto? ;) No masakra
    generalnie .....

    Pozdrawiam

    Ptas

    PS nie spiewam pod prysznicem bo by woda przestala leciec, piecyk przestalby
    grzac, zarowki by sie poprzepalaly. To oczywiscie wyklucza uzycie utworow
    wlasnej produkcji .....

  • 28. Data: 2010-04-28 21:59:15
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    > Gdyby ktos byl rownie znudzony jak my owego dnia to zapraszam:

    Nie zaluje ze kliknalem.
    Wielki szacuneczek za pomysl i wykonanie. :-)

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 29. Data: 2010-04-29 00:10:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-04-28, Ptas <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Dokladnie. Czyli pozostaje kompletnie dac sie oglupic i machnac kopie utworu
    > po zlaczu analogowym. Jakosc sie leciutko zdegraduje ale .... za mozliwosc

    Nie wystarczy. Musiałbyś zniekształcić poza granicę rozpoznawalności.

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2010-04-29 08:28:54
    Od: "Ptas" <p...@p...onet.pl>

    Dziekuje wszystkim za komentarze i opinie! No i za to, ze nikt mnie nie
    wyklal za filmowy temat na grupie foto :)

    Planujemy krecic kolejna czesc. Wspomne o niej niesmialo gdy juz powstanie.

    Pazdrawiam,

    Ptas