  • 11. Data: 2011-02-25 20:43:12
    Temat: Re: film Large format II - 5Dmk2
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    news:ik8imn$f3i$1@news.onet.pl...

    > Może lepiej ponarzekać konkretnie niż pochwalić niekonkretnie:
    > - niekonsekwencja: wózek (za dużo)/statyw/z ręki,
    > - dłużyzny ujęć,
    > - skompresowany fortepian i profanacja brzmień symfonicznych (subiektywne
    > lecz dla mnie straszne),
    > - kadry lepsze i gorsze,
    > - film o niczym
    >
    > Plus... chciało się.
    > To teraz raz jeszcze, ale zacznijcie od scenariusza, storyboardu i przede
    > wszystkim pomysłu. W ramach ćwiczeń... miniatury Kieślowskiego z lat
    > 60/70.

    Podziekowania za rzeczowa krytyke. Pracuje nad warsztatem :) Powiem tak:
    wozek byl swiezo zbudowany to kusil, steadycam'a jeszcze nie zbudowalem wiec
    z lapki jest cienko, w scenach miejskich nie bylo jeszcze glowicy video na
    stanie. Ale kamera na samochodzie fajna, nie? :)

    Skompresowany fortepian? Masz na mysli skaszaniony dzwiek? Muzyka pochodzi z
    jamendo, ustawienia dzwieku przy renderingu AC3, 196, 44.100. Hmmmm ...

    Pozdrowka

    Ptas

  • 12. Data: 2011-02-25 20:45:29
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Uzytkownik "Stan.Matyska" <k...@y...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > ...u mnie to samo:((
    > StaM

    Tez zauwazylem. Renderowane do divx, fullHD oczywiscie, mozliwie niska
    kompresja, dla pliku odtwarzanego w domu efekt nie wystepuje. Ten plik
    wrzucony na youtube zaczyna byc wlasni taki jakis dziwny - nie mam pojecia
    dlaczego .....

  • 13. Data: 2011-02-25 20:46:15
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości

    > Google: "jello effect"

    Dokladnie. Wiem, ze mozna to korygowac ale nie mam odpowiedniego
    oprogramowania :(

  • 14. Data: 2011-02-25 22:57:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-25 21:43, Ptas pisze:
    > Skompresowany fortepian? Masz na mysli skaszaniony dzwiek? Muzyka pochodzi z
    > jamendo, ustawienia dzwieku przy renderingu AC3, 196, 44.100. Hmmmm ...

    Nie, kompresja dynamiczna (pompa)

    --
    pozdrawia Adam
    /publikując swe dane prowokujesz wszystkich do wszystkiego - Polaku,

  • 15. Data: 2011-02-26 00:40:28
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 25, 3:46 pm, "Ptas" <p...@p...onetCC.pl> wrote:
    > U ytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisa w wiadomo
    cinews:ik8sig$dm4$1@node2.news.atman.pl...

    > Dokladnie. Wiem, ze mozna to korygowac ale nie mam odpowiedniego
    > oprogramowania :(

    Nie przejmuj sie - nie od razu Krakow zbudowano.

  • 16. Data: 2011-02-28 09:28:44
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Fri, 25 Feb 2011 21:43:12 +0100, Ptas <p...@p...onetcc.pl> wrote:

> [...]
    > z lapki jest cienko, w scenach miejskich nie bylo jeszcze glowicy video na
    > stanie. Ale kamera na samochodzie fajna, nie? :)

    Fajna. Jak montowana?

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 17. Data: 2011-02-28 11:52:04
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 25/02/2011 20:45, Ptas wrote:
    > Uzytkownik "Stan.Matyska"<k...@y...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    >>> Pozdrawiam

> [...]
    > kompresja, dla pliku odtwarzanego w domu efekt nie wystepuje. Ten plik
    > wrzucony na youtube zaczyna byc wlasni taki jakis dziwny - nie mam pojecia

    Sprobuj moze Vimeo, niby mniej popularne, ale youtube ze swoim HD moze
    buty czyscic..

    Kamil

  • 18. Data: 2011-03-01 08:50:46
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Użytkownik "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> napisał w wiadomości
    > On Fri, 25 Feb 2011 21:43:12 +0100, Ptas

    > Fajna. Jak montowana?
    >
    > pozdrawiam,
    > --
    > Mariusz 'koder' Chwalba

    Kompletnie domowa robota. Jakis kawalek aluminiowego czegos* na gabkach i
    paskami do maski i nadkoli. Potem paskami glowica z kolumna manfrotto to
    tego czegos*.

    *) aluminiowa konstrukcja z podobna do takich, jak w starych plecakach ale
    ksztalt nie ten. Jakos nie przyszlo nam do glowy sfotografowac :(

    Pozdrawiam,

    Ptas