eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyfiat panda van i 200 000kmRe: fiat panda van i 200 000km
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcologne.de!news
    feed-fusi2.netcologne.de!feeds.phibee-telecom.net!news-out2.kabelfoon.nl!newsfe
    ed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: fiat panda van i 200 000km
    Date: Sun, 07 Mar 2010 15:46:02 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <hn0ess$m8l$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hmtrcp$8ms$1@news.onet.pl> <4b92aaa9$1@news.home.net.pl>
    <1...@o...org.pl> <4b92cce8$1@news.home.net.pl>
    <1pa4odinpixq9$.dlg@oldfield.org.pl> <4b92e7b8$1@news.home.net.pl>
    <1m4q47pdxptkl$.dlg@oldfield.org.pl> <4b937bf9$1@news.home.net.pl>
    <1cvx2s3c5xgmt$.dlg@oldfield.org.pl> <4b93a4dc$1@news.home.net.pl>
    <hn0c91$kq7$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4b93b512$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: aczw148.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1267973852 22805 83.11.232.148 (7 Mar 2010
    14:57:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Mar 2010 14:57:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <4b93b512$1@news.home.net.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100306-1, 2010-03-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2261616
    [ ukryj nagłówki ]

    Andrzej Lawa pisze:
    > Grzegorz Prędki pisze:
    >> Andrzej Lawa pisze:
    >>> Adam Płaszczyca pisze:
    >>>
    >>>>>> tak, tak, zmieniac biegi przed 2000 obr/min. Mantra kapeluszy.
    >>>>> Nie 2000, płaszczydło, ale też nie 12000.
    >>>> Dlaczego nie? Jesli tylko silnik może się na takie wkręcić, bo został
    >>>> zaprojektowany?
    >>> To, że może, nie oznacza, że należy.
    >>>
    >> Jakby nie nalezalo to by producenci robili czerwone pole i odciecie na
    >> 3,5krpm w silnikach benzynowych i pewnie gdzies na 2,5krpm w dieslach.
    >
    > ROTFL
    >
    > A jakie mieliby w tym interes?
    >
    > Aktualny stan jest z punktu widzenia producenta idealny: jak ruszają na
    > testach spokojnie, to wychodzi im w badaniach umiarkowane zużycie
    > paliwa, jak katują silnik, to wychodzi im lepsze przyśpieszenie, a póki
    > nie będzie ryzyka natychmiastowej awarii i tylko zauważalnie szybsze
    > zużycie, to dla nich czysty zysk - jak silniki będą padać zaraz po
    > upłynięciu gwarancji.

    Idz snij dalej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: