-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcologne.de!news
feed-fusi2.netcologne.de!feeds.phibee-telecom.net!news-out2.kabelfoon.nl!newsfe
ed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: fiat panda van i 200 000km
Date: Sun, 07 Mar 2010 15:46:02 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 26
Message-ID: <hn0ess$m8l$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hmtrcp$8ms$1@news.onet.pl> <4b92aaa9$1@news.home.net.pl>
<1...@o...org.pl> <4b92cce8$1@news.home.net.pl>
<1pa4odinpixq9$.dlg@oldfield.org.pl> <4b92e7b8$1@news.home.net.pl>
<1m4q47pdxptkl$.dlg@oldfield.org.pl> <4b937bf9$1@news.home.net.pl>
<1cvx2s3c5xgmt$.dlg@oldfield.org.pl> <4b93a4dc$1@news.home.net.pl>
<hn0c91$kq7$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4b93b512$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: aczw148.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1267973852 22805 83.11.232.148 (7 Mar 2010
14:57:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Mar 2010 14:57:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <4b93b512$1@news.home.net.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 100306-1, 2010-03-06), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2261616
[ ukryj nagłówki ]Andrzej Lawa pisze:
> Grzegorz Prędki pisze:
>> Andrzej Lawa pisze:
>>> Adam Płaszczyca pisze:
>>>
>>>>>> tak, tak, zmieniac biegi przed 2000 obr/min. Mantra kapeluszy.
>>>>> Nie 2000, płaszczydło, ale też nie 12000.
>>>> Dlaczego nie? Jesli tylko silnik może się na takie wkręcić, bo został
>>>> zaprojektowany?
>>> To, że może, nie oznacza, że należy.
>>>
>> Jakby nie nalezalo to by producenci robili czerwone pole i odciecie na
>> 3,5krpm w silnikach benzynowych i pewnie gdzies na 2,5krpm w dieslach.
>
> ROTFL
>
> A jakie mieliby w tym interes?
>
> Aktualny stan jest z punktu widzenia producenta idealny: jak ruszają na
> testach spokojnie, to wychodzi im w badaniach umiarkowane zużycie
> paliwa, jak katują silnik, to wychodzi im lepsze przyśpieszenie, a póki
> nie będzie ryzyka natychmiastowej awarii i tylko zauważalnie szybsze
> zużycie, to dla nich czysty zysk - jak silniki będą padać zaraz po
> upłynięciu gwarancji.
Idz snij dalej.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.10 19:25 Budzik
- 07.03.10 19:36 kml
- 07.03.10 20:00 Michał Gut
- 08.03.10 08:02 Michał Gut
- 08.03.10 09:54 krzysiek82
- 08.03.10 09:56 krzysiek82
- 08.03.10 09:57 krzysiek82
- 08.03.10 10:13 Usrobo
- 08.03.10 10:55 krzysiek82
- 08.03.10 11:20 Usrobo
- 08.03.10 11:31 krzysiek82
- 08.03.10 14:59 Budzik
- 08.03.10 16:56 kml
- 08.03.10 19:19 Cavallino
- 08.03.10 19:47 kml
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=