  • 21. Data: 2011-06-06 20:38:43
    Temat: Re: fiat 126 za 19.000 z?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-06-06 16:11, AZ pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=DuD6W5TmIG0
    >
    > W Polsce napewno lepiej nie bylo :-)

    A teraz to się robi niby o wiele inaczej ?
    Ja nie widzę tylko młota i kawałka drewna - bo to porąbane wodne lakiery
    nie przeżyły by takiego potraktowania ;)

    Pozdrawiam !

  • 22. Data: 2011-06-06 20:39:01
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=DuD6W5TmIG0
    >
    > W Polsce napewno lepiej nie bylo :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=nPrG_G3xBg0&feature=r
    elated

    To miało być jako odpowiedź ;)

    Pozdrawiam !

  • 23. Data: 2011-06-06 21:57:04
    Temat: Re: fiat 126 za 19.000 zł
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-06 10:56, albinos pisze:
    > szok ale i niesmowite szczęscie dla fanów polskiej
    > motoryzacji !!!!!
    >
    > http://motoallegro.pl/fiat-126p-1980r-fabrycznie-now
    y-pelen-oryginal-
    > i1646080758.html

    bo jakby to był autentyczny egzemplarz z 1980 r. ( w sensie nie
    lakierowany i picowany, co nie trudno zauważyć ) to myślę, że jakiś
    kolekcjoner mógłby się skusić... Koleś śmieszny - odpicował brykę,
    przekręcił licznik i myśli, że ktoś się na to nabierze :) taki bezczelny
    żartowniś :)

  • 24. Data: 2011-06-06 22:11:07
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 06 Jun 2011 20:38:43 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):

    > A teraz to się robi niby o wiele inaczej ?

    Tak, teraz jest inaczej! Przynajmniej w Oplu.
    Teraz najpierw pasują młotkiem, potem rozkładają, lakierują i znowu
    składają :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 25. Data: 2011-06-06 22:29:28
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-06-06 22:11, MadMan pisze:

    > Tak, teraz jest inaczej! Przynajmniej w Oplu.
    > Teraz najpierw pasują młotkiem, potem rozkładają, lakierują i znowu
    > składają :P

    Lakier śmierdzący dużo wytrzymał. Dziadostwo wodne niestety nie przeżyje
    tego - jak tylko ptica nasra, to rano wżer na klarze ... co to za lakiery ;)

    Pozdrawiam !

  • 26. Data: 2011-06-06 22:35:58
    Od: "srnietana" <d...@d...nu.ll>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > niewprawiony właściciel, który trzymał w ręku już kiedyś 10, 13 i 15 oraz
    > wkrętak wyciągał silnik samodzielnie w 30 min

    gwoli ścisłości 10, 13 oraz 17
    była jeszcze 12 na wyposażeniu, ale najrzadziej używana
    Łba śruby czy nakrętki 15 nie było w całym malcu OIDP nigdzie.

  • 27. Data: 2011-06-06 23:08:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > http://www.youtube.com/watch?v=DuD6W5TmIG0
    >
    > W Polsce napewno lepiej nie bylo :-)

    A myślisz że teraz jest na pewno lepiej? :)
    Szpary dziś jakby mniejsze, ale może po prostu dłużej stukają, albo
    jakieś silniejsze narzędzia do pasowania.

    Drzwi i zamki mają w samochodach możliwość regulacji. I ktoś wstępnie to
    wszystko musi poustawiać, podoginać conieco pewnie też.

  • 28. Data: 2011-06-07 13:17:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-06-06 22:29, *Czarek Daniluk* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    Wywołany do tablicy muszę tu was obu wyprostować :)

> [...]

    Nie dokładnie :) - na body rzeczywiście trochę młotkiem się pracuje, ale
    na lakierni nic się nie rozkłada do malowania :) (a tym bardziej potem
    składa)

    > Lakier śmierdzący dużo wytrzymał. Dziadostwo wodne niestety nie przeżyje

    Urban legend.

    > tego - jak tylko ptica nasra, to rano wżer na klarze ... co to za
    > lakiery ;)

    Wyobraź sobie, że 90% lakierów bezbarwnych to nadal farby
    rozpuszczalnikowe. A ptasi bobek to zawsze był kłopot - śmiem twierdzić,
    że dawniej to nawet większy, bo znacznie częściej w użyciu były lakiery
    jednowarstwowe.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Młotka gumowego nadal się używa do "poprawiania" pomalowanego i
    zmontowanego już auta - zdecydowanie nie tylko w Oplu :)
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 29. Data: 2011-06-07 16:46:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 6 Jun 2011 14:11:14 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=DuD6W5TmIG0
    >
    > W Polsce napewno lepiej nie bylo :-)

    Jeśli uważasz, że współczesny montaż końcowy i pasowanie
    elementów to jakaś kosmiczna technika w porównaniu do tego co
    widzisz na tym filmie, to nie kupuj żadnego samochodu :>

    r.
    _____________

  • 30. Data: 2011-06-07 19:38:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "srnietana" <d...@d...nu.ll> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > gwoli ścisłości 10, 13 oraz 17
    > była jeszcze 12 na wyposażeniu, ale najrzadziej używana
    > Łba śruby czy nakrętki 15 nie było w całym malcu OIDP nigdzie.

    mogłem pomajtać ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl