  • Data: 2011-11-03 18:30:04
    Temat: Re: fajny assembler KoLoRoWy AsEmBLeR
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Winkler <n...@n...org> napisał(a):

    > > [...] kompilator borland 55 [...]
    >
    > Zrób sobie przesługe, wywal tę staroć.
    > To jest wersja z sierpnia 2000 roku
    > to coś ma już ponad 10 lat.
    >
    > Przejdź na GCC (http://www.mingw.org/)
    > albo darmowe Visual C++ 2010 Express
    > http://www.microsoft.com/visualstudio/en-us/products
    /2010-editions/visual-
    cpp-e
    > xpress

    b55 dziala mi bardzo dobrze, szybko kompiluje i nie mam
    z nim problemow; jestem calkiem zadowlony - szukalem
    kiedys malego darmowego kompilatora do uzytku ew nawet
    komercyjnego i jakos stanelo na bcc55;

    jestem sklonny zaakceptowac tylko male nieobciazone
    zakazami i darmowe kompilatory, nie wiem jak duzy w
    megabajtach jest ten mingw, jak jest nieduze to ew moglbym
    sprobowac,

    (nie pamietam czy z miesiec temu nie chcialem tego
    sciagnac ale nie bylo normalnego instalatora
    czy paczki zip (?) i sie zniechecilem (?) nie pamietam)

    teraz jestem troche rozdrazniony bo nie rozpracowalem
    jak podlaczyc sobie asma, ale o ile by mi sie udalo
    przez to przebic dalej bedzie ok

    nie wykluczam poprobowanie innych, tak wogole to bede chcial
    napisac sobie sam kompilator c - nie jest to takie trudne