  • Data: 2010-01-31 11:50:04
    Temat: Re: fajnie zdjęcie i fajna modelka ;)
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <4...@n...home.net.pl>,
    JA nabazgrał:

    > Zgadza się. I nie powiesz, że to dzięki rozwojowi umiejętności fotografów.

    Ale ja nie pisałem o tym, że sprzęt nie bywał ograniczeniem 20 lat temu.
    Sprzęt rzadko bywa ograniczeniem w dzisiejszych realiach. Jeśli kogoś
    stać na cokolwiek droższego od streetfoto, to stać go na makro.

    > Ale ja o czym innym. Wejdź na foto przyrodę i zobacz czym się bywalcy
    > ekscytują.

    Zdjęcia widzę różne, bez komentarzy. Zaś klikając na /dyskusje/ widzę:
    #v+
    Strona dostępna po zalogowaniu.
    #v-

    --