    Date: Wed, 08 Sep 2010 14:46:23 +0200
    From: krzysiek82 <o...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: escort czy astra.

    W dniu 2010-09-08 14:30, IDOC pisze:

    > 1.6, 1.8, 2.0 montowane w ESCORT-ach to Zetec-i starszego typu. Mój 1.6
    > przejechał 100kkm na gazie bez problemu, obecna właścicielka zrobiła
    > kolejne 50kkm :)

    a mój 1.6 z 93roku sprawiał, że gazownicy odmawiali montażu gazu właśnie
    z powodu gniazd zaworowych i trzonków zaworów. Dlatego też ojciec
    jeździł nim co tydzień do Niemiec pełen irytacji, bo gdyby się dało
    założyć gaz to by sporo zaoszczędził. Ale fakt faktem po 500tyś ponad
    przebiegu jaki nim zrobił silnik sprawował się bardzo dobrze, zresztą to
    jedyna trwała rzecz w tym aucie była.

    > Jeśli chodzi o ZETEC-ki dopiero wersja montowana w Focusie miała problem
    > z wypalaniem gniazd zaworowych (poprawiono to w wersji po 2000 roku).

    Mam zgoła inne informacje, a to że się da przejechać jednemu nie
    oznacza, że kilku innych nie będzie miało problemów takie moje zdanie.

    --
    krzysiek82