  • Data: 2010-09-09 07:46:15
    Temat: Re: escort czy astra.
    Od: Artur Frydel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze raz dzięki za dyskusję (i zwrócenie uwagi na francuzy z ich tylnymi
    belkami).
    W międzyczasie pogadałem trochę z mądrymi ludźmi, i generalna opinia jest
    taka, że auta w cenie ~6k zł to jest typ pojazdu od którego każdy ucieka bo
    się zaczyna psuć - i dlatego sprzedaje. A jak jest sprawny to nie sprzedaje
    bo szkoda (aż takiej kasy za auto nie ma).
    Zastanawiam się nad zajrzeniem do drugiej skarpety z oszczędnościami :) i
    szarpnięciem się z 10-12k zl na jakiegoś japońca. Zawsze mi się marzyła
    Corolla, tyle że moja mentalność dusigrosza nie pozwalała mi zaglądać w
    kierunku >10k zł. No ale raz kozie śmierć - najwyżej na wiosnę będę trawe
    jadł ;-) Tak więc muszę sobie przemyśleć za i przeciw Corolli e11.

    Anyway, dzięki za dyskusję. Jak się prześpię z zakupem Corolli i będę miał
    więcej pytań, to nie omieszkam ich tutaj zadać, bo widzę że grupa prężna, co
    w czasach zanikającego usenetu jest mało spotykane.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Don't believe everything you hear or anything you say.