  • Data: 2011-08-10 11:28:23
    Temat: Re: era - czy mają oferty utzrymaniowe ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 10:25:07 +0200, Flo napisał(a):

    > Chodzi mi o połączenia z "milionami użytkowników T-mobile na świecie"
    > Nikt nie napisał, że trzeba pakiety roamingowe wykupić bo jak nie to
    > połączenia są normalnie naliczane. A wiara się skusiła.
    > O tym reklamy T-mobile nie mówią ;)

    Znam przypadek gdy sie go wlaczyc nie dalo, ale i tak bylo dosc tanio.
    Cenniki i regulaminy trzeba czytac, szczegolnie przy tak skomplikowanych
    uslugach i rozliczeniach.

    Ja tam widzialem chyba jeszcze inny numer - nie sa te oferty jakos
    ograniczone czasowo ?

    > Loterie to inna bajka
    > Bez urazy ale są dla frajerów i cwaniaków.
    > Frajerzy płacą, a cwaniacy wiedzą jak zarobić.

    Rozne sa. Przeciwko normalnej loterii nic nie mam, tylko w tym przypadku
    klient nie bardzo sobie zdawal sprawe ze nie jest to jednorazowy wydatek
    5zl, ale zapisanie na codzienny.

    J.