  • 1. Data: 2011-08-08 16:48:10
    Temat: era - czy mają oferty utzrymaniowe ?
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Cztery lata temu wypowiedzenie umowy skutkowało telefonem z BOK-u i
    propozycją tańszego niż w standardowej umowie abonamentu (słynne pakiety po
    16.50).
    Czy nadal wypowiadając umowę można dostać coś węcej, niż przy "normalnym"
    przedłużeniu ? Zwłaszcza, jak jest się abonentem od 10 lat ?

  • 2. Data: 2011-08-08 17:36:57
    Temat: Re: era - czy mają oferty utzrymaniowe ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Aug 2011 18:48:10 +0200, Marek napisał(a):
> [...]
    > Czy nadal wypowiadając umowę można dostać coś węcej, niż przy "normalnym"
    > przedłużeniu ? Zwłaszcza, jak jest się abonentem od 10 lat ?

    Jeszcze rok temu postraszenie cos dawalo. Niewiele, ale jednak cos.
    Ale wtedy Era to byla Era, a nie T-mobile.

    Lepiej ich straszyc przejsciem do taktaka, na wypowiedzeniu mozna sie
    przejechac :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-08-08 20:29:59
    Od: Flo <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-08 19:36, J.F. pisze:

    > Ale wtedy Era to byla Era, a nie T-mobile.

    Chyba masz na myśli sam znak towarowy bo jeśli chodzi o prawa
    właścicielskie i zarządzanie to już od dawna, a w zasadzie od początku
    robi to T-mobile.

    --
    Florian

  • 4. Data: 2011-08-08 20:38:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 22:29:59 +0200, Flo napisał(a):

    > Chyba masz na myśli sam znak towarowy bo jeśli chodzi o prawa
    > właścicielskie i zarządzanie to już od dawna, a w zasadzie od początku
    > robi to T-mobile.

    no, z tymi prawami wlascicielskimi to dlugo polemizowano, z zarzadzaniem
    niby podobna historia, ale efekt jakby inny.

    No i widzisz: punkty Era Premia byly, a punktow T-mobile nie bedzie.

    J.

  • 5. Data: 2011-08-08 20:50:27
    Od: Flo <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-08 22:38, J.F. pisze:

    > no, z tymi prawami wlascicielskimi to dlugo polemizowano,

    przekombinowali z Vivendi i tyle.

    > No i widzisz: punkty Era Premia byly, a punktow T-mobile nie bedzie.

    Ale jak ściemniali tak ściemniają dalej. Tutaj nic się nie zmieniło.
    Trzeba uważnie czytać te najmniejsze literki w umowach i regulaminach :)
    - mam na myśli chociażby opłaty w roamingu.

    --
    Florian

  • 6. Data: 2011-08-09 05:46:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 22:50:27 +0200, Flo napisał(a):
    > przekombinowali z Vivendi i tyle.

    Nie wiem czy oni, czy Elektrim ..

    > Ale jak ściemniali tak ściemniają dalej. Tutaj nic się nie zmieniło.
    > Trzeba uważnie czytać te najmniejsze literki w umowach i regulaminach :)
    > - mam na myśli chociażby opłaty w roamingu.

    A ktory operator nie sciemnia ..

    J.

  • 7. Data: 2011-08-09 07:05:34
    Od: Flo <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-09 07:46, J.F. pisze:

    > A ktory operator nie sciemnia ..

    Każdy ale są pewne granice.
    T-mobile reklamami wprowadziło klientów w błąd i teraz ludzie mają
    kosmiczne rachunki do opłacenia.

    --
    Florian

  • 8. Data: 2011-08-09 07:37:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 09:05:34 +0200, Flo napisał(a):

    > Każdy ale są pewne granice.
    > T-mobile reklamami wprowadziło klientów w błąd i teraz ludzie mają
    > kosmiczne rachunki do opłacenia.

    Jesli masz na mysli te loterie za 5 mln - u innych wystapilo to samo.

    J.

  • 9. Data: 2011-08-09 08:25:07
    Od: Flo <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-09 09:37, J.F. pisze:

    > Jesli masz na mysli te loterie za 5 mln - u innych wystapilo to samo.

    Chodzi mi o połączenia z "milionami użytkowników T-mobile na świecie"
    Nikt nie napisał, że trzeba pakiety roamingowe wykupić bo jak nie to
    połączenia są normalnie naliczane.
    A wiara się skusiła.
    Jeździli po Europie i dzwonili do polski, a teraz płacz i lament bo
    rachunek 500, 600, 700zł do zapłacenia.
    O tym reklamy T-mobile nie mówią ;)

    Loterie to inna bajka
    Bez urazy ale są dla frajerów i cwaniaków.
    Frajerzy płacą, a cwaniacy wiedzą jak zarobić.

    W jednym z komisów w woj. lubuskim stało kilkanaście BMW z loterii
    Orange. Wszystkie wygrały osoby z jednego kręgu towarzyskiego.
    Auta stały na placu z ceną 60-70% wartości rynkowej i do tego jeszcze z
    tablicami Orange.

    --
    Florian

  • 10. Data: 2011-08-10 07:21:05
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > Czy nadal wypowiadając umowę można dostać coś węcej, niż przy "normalnym"
    > przedłużeniu ? Zwłaszcza, jak jest się abonentem od 10 lat ?

    Nie, nic nie dają ciekawego, od 97 do teraz byłem w ich sieci
    w sierpniu mam przeniesienie numeru do PLAy
    i radzę zrobić tak samo,
    w zadnym przypadku oferta Tmobile
    nie jest w stanie dorównać play mobile.