  • Data: 2011-08-10 17:39:07
    Temat: Re: era - czy mają oferty utzrymaniowe ?
    Od: axyt <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sie, 18:48, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Cztery lata temu wypowiedzenie umowy skutkowało telefonem z BOK-u i
    > propozycją tańszego niż w standardowej umowie abonamentu (słynne pakiety po
    > 16.50).
    > Czy nadal wypowiadając umowę można dostać coś węcej, niż przy "normalnym"
    > przedłużeniu ? Zwłaszcza, jak jest się abonentem od 10 lat ?

    Ja miałem abo tylko od 6 lat - właśnie przeniosłem numery do Play
    Fresh. Po wypowiedzeniu nawet nie zadzwonili z czego akurat się cieszę
    bo i tak bym nie chciał z nimi rozmawiać - aczkolwiek trochę się
    zdziwiłem. Widać nie zależy im na klientach którzy zostawiają co mc
    około 130 zeta - teraz widać trzeba bulić 250 żeby chcieli powalczyć.