    From: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: enduro na probe
    Date: Sat, 22 May 2010 19:26:15 +0200

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Jasssssne, bo jak ktoś jest katem i dupą w kwestii mechaniki, to na pewno
    > DR350 zrobi na cacy, a DRZtę schrzani z kretesem. Od takich to się nawet
    > roweru nie kupuje, nie mówiąc o tak złożonym ustrojstwie, jak motocykl.

    *** Powtarzam- lokalni slusarze miewaja wiedze i podstawowe narzedza, co
    wystarczy do dowolnej operacji na DR. W przypadku glupiej regulacji zaworow
    DR-Z, trzeba miec chocby pudelko z pastylkami za minimum 500 PLN, a tego
    pana Wiesia juz nie uswiadczysz.

    > Ja bym niezależnie od modelu szukał przede wszystkim sztuki używanej i
    > serwisowanej z głową, ale jak ktoś chce snuć pikne teorie o wyższości
    > hipotetycznego egzemplarza oldskulowego, traktowanego przez hipotetycznego
    > kowala, nad hipotetycznym mega-hiper-duper zaawandowanym haj-techem spod
    > rąk hipotetycznego druciarza, to psze bałdzo.

    *** Chodzi mi dokladnie o to samo. Teksty typu "Nie kupuj wloskiego, sprzed
    2000 roku, czerwonego, z Wysp, zoltego" itd powoduja, ze potem przychodzi
    jeden z drugim znafcy i sypia madrosciami z politowaniem kiwajac glowa, po
    czym kupuja zlom, "bo rocznik", "bo Honda", bo nie byl porysowany" i placza
    na grupie, ze w Polsce wszyscy sprzedawcy ich dyma. Pare argumentow za DR
    przytoczylem po to aby wykazac, ze twierdzenie, iz wiekszosc DR na rynku to
    zlom, a wiekszsc DR-Z jest cacy, jest nawet z punktu widzenia logiki
    serwisowej bzdura.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400