  • Data: 2010-05-22 17:53:37
    Temat: Re: enduro na probe
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Norbi" napisał

    > Ciii - przeca Ty odpusciles sobie DR i KTM-a zarzynasz...

    *** Gdybym mial dalej latac codziennie do pracy na moto w rezimie
    miasto/las, to rozwazylbym powrot do DR-a. Od 2,5 roku latam jedynie w
    weekendy i tylko off, dzieki roznicy przebiegow moge sie nie martwic
    roznicami serwisowymi.

    > Owszem - da sie - tak samo jak w dr-ce przez niedbanie o olej...

    *** A DR-Z jezdzi bez oleju. A u was moga pobic Murzyna. Po co takie
    pitolenie?

    > Co do nicasilu zawsze mozna wstawic tuleje lub kupic cylinder z tlokiem za
    > ok 500 zl - sam taki kpl za tyle sprzedalem i kupujacy zadowolony bardzo
    > byl :P

    *** I zrobic gowno z czekolady. BTW, 500 PLN to cena tloka ze sworzniem i
    pierscieniami od godnego zaufania producenta. Mozesz mi podpowiedziec, gdzie
    za tyle mozna na codzien kupic zestaw wzbogacony o cylinder?

    > 4 plytki - ktore bardzo rzadko sie wymienia - phi...

    *** Cztery? I bez rozbierania zawsze wiesz z gory, jakie wymiary bedziesz
    potrzebowal? Chyba ze odstawienie rozebranego moto na tydzien-dwa-trzy zanim
    zamowia, dojdzie itd nie stanowi problemu. Szczypiec plaskich/srubokreta i
    klucza 10 nie trzeba zamawiac.

    > Kumpel niedawno sprzedal DRZ -ta 2004 r wersje E za 6 kola
    > moto w dobrym stanie - bez inwestowania - po ile chodza
    > DR-ki - 8-10 lat starsze ?

    *** Dzis na Allegro najtansza E to 8000 PLN. Napisz gdzie mieszkasz, to bede
    sie tam zaopatrywal nie tylko w tloki i cylindry.

    > Widzisz - mialem DRZ-ta i DR-ke 350 to roznica jest wielka miedzy nimi...

    *** Podobnie jak np miedzy XT 500 i XT 600 E. Je tez mozna dostac w
    podobnych pieniadzach, ale twierdzenie ze na XT 500 wogole nie warto
    patrzec, bo stare, zarzniete, do dupy itd jest odrobine niepowazne- nie
    sadzisz?
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400