-
Data: 2010-05-22 18:14:06
Temat: Re: enduro na probe
Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2010-05-22 19:26:15 +0200, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> said:
> *** Powtarzam- lokalni slusarze miewaja wiedze i podstawowe narzedza, co
> wystarczy do dowolnej operacji na DR. W przypadku glupiej regulacji zaworow
> DR-Z, trzeba miec chocby pudelko z pastylkami za minimum 500 PLN, a tego
> pana Wiesia juz nie uswiadczysz.
Nie chcę zbytnio generalizować, ale mam nienajlepsze doświadczenia po
kilku oględzinach motocykli z wiosek i miasteczek serwisowanych przez
lokalnych "szpecjalistów" - zawsze to były mniej lub bardziej
zaniedbane padliny - od teorii, że "w enduro to się łańcucha nie
smaruje" (niby niedawno wymieniony, co z tego że w rdzawo-rudawym
kolorze), przez ocenę luzów zaworowych na słuch (nie klepiom, to znaczy
że dobre), po różne dziwne patenty i patenciki. Zawsze odnosiłem też
wrażenie, że ci ludzie zatrzymali się na poziomie Wuesek, MZ, no może
Junaków w najlepszym razie i podejście mają "jak jeszcze jeździ, to
lepiej nic nie robić". Ale nie upieram się, że tak jest wszędzie.
> Pare argumentow za DR
> przytoczylem po to aby wykazac, ze twierdzenie, iz wiekszosc DR na rynku to
> zlom, a wiekszsc DR-Z jest cacy, jest nawet z punktu widzenia logiki
> serwisowej bzdura.
Oczywiście że tak. Choć mam wrażenie że widziałem więcej zajeżdżonych
DR-ek niż DRZ, to i wśród tych drugich są oczywiście padliny.
I cieżko mi uwierzyć w zdrową DRZ-tę za 6-7k, bo te co wiem, że były/są
dobre, schodziły po 9,5-12k zł.
Patrząc tak obiektywnie, to DRZ (zwłaszcza E) jest fajniejszym moturem
niż DR 350, nieco bardziej skomplikowana budowa nie dla każdego będzie
problemem, bo zlecając robotę w _dobrym_ serwisie, pieniądze wyjdą
podobne. I jednak sądzę, że łatwiej dzisiaj znaleźć dobrze traktowaną
DRZ niż DR - prostota budowy też ma swoje granice wytrzymałości, a to
przedewszystkim stan będzie miał wpływ na dalsze koszty eksploatacji.
Tak więc podstawowym kryterium jest kasa, a dalej, to trzeba po prostu
szukać dobrej sztuki, co na naszym rynku i tak jest niełatwe.
--
Pozdrawiam
de Fresz
Następne wpisy z tego wątku
- 23.05.10 08:38 n...@s...com
- 23.05.10 08:42 n...@s...com
- 23.05.10 10:27 Zapek
- 23.05.10 16:28 n...@s...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=