    From: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: enduro
    Date: Wed, 13 Apr 2011 00:42:05 +0200

    W dniu 2011-04-12 18:36, blur pisze:
    tylko ta moc, trzeba uważać bo moto lubi
    > wyskoczyć z pod dupy szczególnie jak złapie lepszą przyczepność :)

    chłopaki opowiadacie jakieś kosmiczne historie i opowieści dziwnej
    treści, nie trzeba winić moc ani zmianę przyczepności trzeba dobierać
    sprzęt do swoich umiejętności ot i wszystko. Gaz w motorze nie ma dwóch
    pozycji 0 i otwarta manetka, pomiędzy tym jest tysiąc innych ustawień w
    połączeniu z dodatkowym tysiącem które daje sprzęgło sytuacja o której
    piszesz świadczy tylko o tym że siedzisz na czymś na czym nie
    powinieneś. Kupujesz 450 lub 525 bo taki ponoć najlepszy a potem rodzą
    się mistrzowie prostej i asy co robią zakręt na kwadrat.

    Ja jak się wypierdolę to nie zwalam winy na moc, zawias czy inne
    pierdoły tylko wiem że była to moja wina że pojechałem jak pizda,

    a jak
    > jeszcze zmienisz ten fabryczny pierdzący wydech to rogal nie znika ;)

    dlaczego bo buczy i wkurwia innych czy dla tego że reakcja na gaz jest
    taka że wyjazd z pod dupy jest częściejszy?

    > acha jak nie masz kup sobie zaraz myjkę ciśnieniową

    no no bo moto musi być czyste takie śliczne, a uwierz że simeringi i
    łożyska szybciej zajedzie tą myjką niż jak by go w ogóle nie mył

    pozdrawiam
    rafał
    250sxf
    250excf