  • Data: 2011-04-14 22:34:36
    Temat: Re: enduro
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-14 09:03, blur pisze:

    > acha to miszcze na enduro się nie wypierdalają ?

    chodzi mi o to że bardzo dużo ludzi przecenia swoje mozliwości i dosiada
    sprzętów nie dla siebie, myśląc że kupia jeden na zawsze lub lepiej
    kupić mocniejszy bo jak sie nauczę to będzie w sam raz. A ta droga jest
    według mnie zła bo za mocny sprzęt, zawodnicza paralotnia, ( przykłady
    dyscyplin można mnożyć bo działa to analogicznie ) bądź jakakolwiek inna
    droga na skróty kończy się nabraniem złych nawyków lub sporą ilością
    bólu a na sto procent opowieściami dziwnej treści.

    > gadasz jak potłuczony, mistrz prostej w enduro ?

    tak, podaj datę zawodów do wyboru masz mx, cross-country enduro co
    wolisz myślę że nie ma co klepać w klawisze zapraszam na start

    > widziałeś kiedyś moto po ostrym błotku ?

    nie a bardzo pocięło plastiki?

    w terenie są dwie drogi jedna aby przejechać druga aby się umazać dla
    mnie liczy się wynik wyrażony w sekundach a nie kilogramach błota na
    motorze.

    >jak Ci to przyschnie to masz
    > 20kg więcej niż powinno być, a jak uważasz że częste mycie skraca życie
    > to się nie myj bo CI pisior szczelność straci, crossy są tak
    > zaprojektowane że woda im nie szkodzi, a nie pisałem żeby myć moto z 5cm.

    a ja nie twierdziłem żeby moto nie myć, pisałem tylko o używaniu myjki
    ciśnieniowej.
    Natomiast bardzo ciekawi mnie to projektowanie crossówek którym woda nie
    szkodzi, jaka firma takie robi bo żadne jakie miałem takie nie były.

    pozdrawiam
    rafał
    250sxf
    250excf