  • Data: 2009-11-17 18:44:02
    Temat: Re: email push? jak to dziala?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 18:38:45 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

    > Ja bez zakładania się dodam, że z pewnością obsługuje także IMAP IDLE.
    > n900 to następca n810, a tych tabletach internetowych były aplikacje,
    > które obsługuja IMAP wraz z funkcją IDLE.

    Wiesz.. o urządzenie obsługujące IMAP IDLE nie jest aż tak trudno. Z
    serwerem już nie jest aż tak dobrze.

    > W obu przypadkach Era czy inszy operator nie ma nic do gadania. Za to z
    > pewnością można zapomnieć o CzarnejJeżynce, czy (na razie chyba jeszcze)
    > Microsoft Exchnage Push Mail.

    czemu zapomnieć? Exchange stawia się bardzo prosto i wcale nie jest to
    takie drogie, zwłaszcza że są tanie serwery z wersją OEM WIndows 2003
    server SBS, który zawiera wszystko co potrzeba. Nawet nieduża firma może
    sobie postawić własnego Exchange i mieć wszystko u siebie. Każdy telefon z
    dostępem do internetu się z tym połączy. Co więcej - tego się nie da
    zablokować tak jak Blackberry.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel