  • Data: 2009-11-17 22:48:46
    Temat: Re: email push? jak to dziala?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.11.2009 Jakub Danecki <j...@d...net> napisał/a:

    > Ja bez zakładania się dodam, że z pewnością obsługuje także IMAP IDLE.
    > n900 to następca n810, a tych tabletach internetowych były aplikacje,
    > które obsługuja IMAP wraz z funkcją IDLE.

    IMAP IDLE, PIMAP, PUSH IMAP, <SI> itd, to wszystko działa tak podobnie że
    za dużo nie wnosi do tematu 'i tak muszę trzymać sesje gprs, a ona chlapie
    acu'.

    Zalety exchange poza corpo można olać (laptop/desktop i phone można sobie
    syncować bez problemu, bo to małe ilości danych).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***