  • 51. Data: 2017-07-07 20:40:31
    Temat: Re: elektryki spojrzenie spoza wolnej europy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z drugiej strony w samochodach tesli informuja i objasniaja ze po dziesieciu latach
    zostaje 80% pierwotnej pojemnosci. Trudno mi w to uwierzyc bo w papierosie mam
    akumulator 18650, chyba taki sam jak w samochodach elektrycznych uzywaja. Mam dwa
    takie akumulatory i laduje na zmiane. Akumulatory sa markowe nie jakies cudaki 10Ah z
    allegro. Z tego co pamietam to 2,2 albo 2,7 bylo na obudowie wydrukowane. Warunki
    pracy niezbyt ciezkie bo raptem ok. 1C przy rozladowaniu po roku sporo stracily na
    pojemnosci. Jak byly nowe wytrzymywal akumulator dzien i troche. Teraz po roku jakies
    8 godzin.

  • 52. Data: 2017-07-08 05:21:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ja sie boje o zuzycie baterii. Jest 100km zasiegu, a za pare lat tylko
    > 60.
    > I trzeba nowy, bo 80 nie przejedziesz.

    Nie zużywają się aż tyle.

  • 53. Data: 2017-07-08 09:49:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 lipca 2017 17:58:07 UTC+2 użytkownik re napisał:

    > To jest krótki link ?
    > http://glowny-mechanik.pl/2016/04/21/lg-chem-zamierz
    aochodow-w-polsce/

    Na tyle krótki ze nie ma sensu go skracać

    > Nawet to jest krótsze
    > http://niusy.pl/@glowny-mechanik.pl/9y2

    No i po kiego to było skracać?

  • 54. Data: 2017-07-08 10:56:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.07.2017 o 15:43, ddddddddddddd pisze:

    > A co do 50km - w mieście w pobliżu którego mieszkam byłoby to mało
    > realne - mieszkając w blokowisku 50km wystarczy, ale tam nie zostawisz
    > nawet bluzy na siedzeniu bo ci wybiją szybę, a z auta ukradną wszystko
    > (lusterka, koła, przewód do ładowania itd.) , a dla tych mieszkających
    > pod miastem te 50km będzie za mało.

    To wogóle zabawna sprawa - wszyscy zwolennicy elektryków (które siłą
    rzeczy są uważane niemal za tożsame z Teslą) twierdzą, że to zajebisty
    drógi samochód miejski. Tymczasem prawie wszystkie elektryki to klasa
    D/E, co jest zaprzeczeniem auta miejskiego, zwłaszcza drugiego. Jak na
    razie elektryki są po prostu demonstratorem technologii i tyle. Jeżdzącą
    reklamą Muska, który ma jednak łeb na karku - nie dość, że się
    reklamuje, to jeszcze ludzie mu za to ciężką kasę płacą;P

    Shrek

  • 55. Data: 2017-07-08 10:58:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.07.2017 o 16:38, J.F. pisze:

    > Na nowych blokowiskach bywa lepiej, czasem jest ogrodzony teren, z
    > reguly podziemny parking - gdzie mozesz miec wlasna ladowarke.

    Nie możesz. Prąd nie bierze się z gniazdka tylko elektrowni. I
    wszystkiego po drodze. I żaden deweloper nie przewymiarował trzykrotnie
    instalacji, żeby ktoś mógł za frajer ładować teslę w garażu.

    Shrek

  • 56. Data: 2017-07-08 11:28:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z drugiej strony w samochodach tesli informuja i objasniaja ze po dziesieciu latach
    zostaje 80% pierwotnej pojemnosci.

    A VW informuje, że ich silniki dizla są zajebiście ekologiczne. Co
    więcej użytkownicy TDIków potwierdzają, że palą one mniej niż dane
    katalogowe, a jak dobrze pogrzebiesz, to wieść gminna głosi, że jak
    tedeika zostawisz na dłużej na jałowym, to trzeba paliwo z baku
    spuszczać, bo na jałowym zamiast palić to daje paliwo i górą się wylewa.

    Tu masz podobny mechanizm - jak janusz kupił pasata, to jest królem wsi.
    I choćby mu palił 10 na 100, litr oleju na tysiąc i psuł się co tydzień,
    to co tydzień będzie woskował, pod kościół jeżdził i sąsiadom mówił, że
    nic nie pali, ekologiczny i wogóle zajebisty. Fanboye tesli są jeszcze
    lepszi, bo już doskonale to wszystko wiedzą, mimo, że jeszcze samochodu
    w łapkach nie mieli, a jak im się zwraca na to uwagę, to dają linki do
    p90d jak to motóry nosem wciąga;)

    Generalnie, być może to jest technologia przyszłości (ale nie na tych
    bateriach, a poza bateriami to żadnej technologii w tym nie ma). Ale na
    dziś to auto do niczego poza lansem - jak ktoś mi mówi, że auto klasy E
    doskonale sprawdza się jako drugie auto miejskie, to śmiech mnie ogarnia
    - bo dokładnie tak samo się sprawdza sejczento za cenę iphona.

    Shrek

  • 57. Data: 2017-07-08 16:44:32
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 08.07.2017 o 10:58, Shrek pisze:
    > żeby ktoś mógł za frajer ładować teslę w garażu.

    Dlaczego za frajer?

    --
    Alf/red/

  • 58. Data: 2017-07-08 17:06:02
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 08.07.2017 o 10:56, Shrek pisze:
    > elektryków (które siłą rzeczy są uważane niemal za tożsame z Teslą)

    Przez kogo uważane?
    Tesla sprzedała ok. 200 tys samochodów (dane na 2Q17), Nissan 275 tys
    Leafów (dane na koniec 2015) z czego połowa w Stanach, więc być może tam
    Tesli jest nieco więcej niż Leafów, a może nie.

    --
    Alf/red/

  • 59. Data: 2017-07-09 12:23:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > To jest krótki link ?
    > http://glowny-mechanik.pl/2016/04/21/lg-chem-zamierz
    aochodow-w-polsce/

    Na tyle krótki ze nie ma sensu go skracać
    ---
    A długie jest sens ? MZ nie, wystarczy zakodować adres tak, jak się to
    normalnie robi czyli w HTML. Ale pewnie nie zgadzasz się, czyli masz jakieś
    inne pokrętne wyjaśnienie. No chyba, że jednak wszystkie warto skracać...

    > Nawet to jest krótsze
    > http://niusy.pl/@glowny-mechanik.pl/9y2

    No i po kiego to było skracać?
    ---
    Nie o to chodzi czy miało sens, ale że nawet nie ukrywając domeny można
    zrobić krócej

  • 60. Data: 2017-07-09 12:33:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    wszystkiego po drodze. I żaden deweloper nie przewymiarował trzykrotnie
    instalacji, żeby ktoś mógł za frajer ładować teslę w garażu.
    Ale co, nie ma opłaty za dystrybucję każdej KWh ?