  • 1. Data: 2017-07-05 22:50:52
    Temat: elektryki spojrzenie spoza wolnej europy
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a czego nikt z oświeconych nie napisze, że taki elektryk to idealne auto
    na miasto, a nie na jakieś pojebane trasy niemieckie dziwki <->
    częstochowa...

  • 2. Data: 2017-07-05 23:38:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pisalem ale nikt nie chce sluchac. Taka karma.

  • 3. Data: 2017-07-06 00:42:01
    Temat: Re: elektryki spojrzenie spoza wolnej europy
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Pisalem ale nikt nie chce sluchac. Taka karma.

    Bo nie napisałeś że to jak własny tramwaj a raczej trolejbus...i tutaj
    jest słowo klucz :) Troll-jebus a tych nie brakuje, znaczy
    Trolli-jebusów. Brakuje tylko pantografu ale jak dowalisz pentagram
    zmiast pantograf to pasi :) Ja generalnie jestem ZA elektrykami w
    mieście, z resztą Musk opracowuje podróże między miastami i wcale mu się
    nie dziwię że taką ma koncepcję (tunele) ale nie jest ona oparta na
    autostradach. Całość jak się złoży do kupy, wydaje się być całkiem
    fajnym rozwiązaniem a przede wszystkim tańszym niż autostrady. Co prawda
    nie jest to głownie transport (TIR) ale odciążenie autostrad znaczne dla
    osobówek.

    --
    LordBluzg(R)

  • 4. Data: 2017-07-06 09:26:07
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 06.07.2017 o 00:42, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > fajnym rozwiązaniem a przede wszystkim tańszym niż autostrady. Co prawda
    > nie jest to głownie transport (TIR) ale odciążenie autostrad znaczne dla

    ja też pisałem. z domu do pracy ludzie mają parę km, może kilkanaście,
    sporadycznie kilkadziesiąt. w pracy większość z nich ma parking, na
    którym (teoretycznie) można by ładować. więc dlaczego niema aut w
    których przy zakupie mozna sobie wybrać zasięg? JEśli by to miały być
    tanie dupowozy, jako drugie auto, sądzę że większość sprzedawała by się
    z zasięgiem 30km

    ToMasz

  • 5. Data: 2017-07-06 09:45:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-06 o 09:26, ToMasz pisze:

> [...]
    > których przy zakupie mozna sobie wybrać zasięg? JEśli by to miały być
    > tanie dupowozy, jako drugie auto, sądzę że większość sprzedawała by się

    30km to za mało. 100km to minimum. Inna sprawa że obecne ogniwa nie
    spełniają warunków pełni szczęścia.
    Nie dość że drogie to i ciężkie, czas ładowania też jest tutaj spory a
    kompletny samochód nie powinien ważyć więcej niż tonę. Trwają prace nad
    innymi ogniwami i mam nadzieję że się to kiedyś uda.
    --
    LordBluzg(R)

  • 6. Data: 2017-07-06 10:08:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-07-2017 o 09:26, ToMasz pisze:

> [...]
    > którym (teoretycznie) można by ładować. więc dlaczego niema aut w
    > których przy zakupie mozna sobie wybrać zasięg? J

    Skutery elektryczne są w takich opcjach (np. Vectrix)
    Kupujesz skuter za kilkanaście tysięcy, a potem decydujesz jaką baterię
    do niego chcesz.
    Możesz kupić najmniejszą, za drugie tyle, a możesz dużo większą, dwa
    razy droższą.

  • 7. Data: 2017-07-06 12:51:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    >30km to za mało. 100km to minimum.

    Niektorym by pewnie wystarczylo i 30.
    Tylko co zrobic, jak sie baterie zestarzeja i zostanie polowa,
    gniazdko na parkingu bedzie zajete, pilny telefon lub promocja zmusi
    do dodatkowych 10 km ...
    hybryda by sie przydala. Ale taka z wtyczka.

    J.

  • 8. Data: 2017-07-06 13:36:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    30 kilometrow moze byc dla wielu w sam raz. Kto zabroni zeby byly wersje 30, 50, 70,
    100.

  • 9. Data: 2017-07-06 13:42:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >30 kilometrow moze byc dla wielu w sam raz. Kto zabroni zeby byly
    >wersje 30, 50, 70, 100.

    A kto kupi samochod bez bagaznika ?
    Bo miejsce jest, ale zajete przez pusta skrzynke, gdzie sie wieksze
    baterie musza zmiescic :-)

    Ok, baterie na 100km chyba nie takie duze, to moze by sie dalo.
    Ale jesli nie robia ... moze klient jednak swiadomy - na 30km nie
    kupi, na 100km tez nie kupi, bo za drogie :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-07-06 14:55:07
    Od: p...@g...com

    Ja bym tam szybko zrealizował zyski :-)
    http://next.gazeta.pl/next/7,151003,22057884,powazne
    -potkniecie-tesli-wartosc-spolki-w-ciagu-kilku-godzi
    n.html#BoxBizImg
    Ten Musk to niezły wizjoner ale porażki zdarzają się nawet najlepszym