  • Data: 2017-07-07 17:08:43
    Temat: Re: elektryki spojrzenie spoza wolnej europy
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-07 o 16:47, J.F. pisze:

    > Ale pokazuje, ze auto stosunkowo malo jezdzi/pracuje.
    > A kosiarka jeszcze mniej.

    Nie tylko auto czy kosiarka. Jak zaczniesz wyliczać czas użycia każdego
    narzędzia/urządzenia/sprzetu w domu, to wyjdzie, że tylko łóżko
    kalkuluje się mieć, bo nawet głupia łyżka do jedzenia jest rzadziej
    używana niż samochód.

    > Wyobrazasz sobie maszyne w przemysle, ktora wytrzymuje 70 h ?
    > Toz co tydzien trzeba by nowa :-)

    A i takie też bywają, cóż poradzisz?

    > A kosa ... jak trawa odpowiednio wysoka, to calkiem przyjemna robota.

    Odpowiednio wysoka trawa odpowiednio długo rośnie, okaże się, że kosa
    potrzebna tylko 4 godziny w roku. Jeszcze mniej się kalkuluje.

    > LEkko meczaca ... ale czego sie nie robi dla zdrowia :-)

    Ja wiem, sam czasem uprawiam różne zbędne dyscypliny życia, dla zdrowia.
    Ale generalnie to czasy mamy obecnie takie, że pracujemy na gadżety,
    które oszczędzają czas żebyśmy mogli więcej pracować.

    > koza dobra jest :-)

    Tak, w kebabie. :-D