  • 261. Data: 2022-08-14 07:59:46
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-08-2022 o 17:30, ddddddddddddd pisze:

    > ja to widzę dokładnie odwrotnie, pełno jest naganiaczy

    Ale gdzie?
    Bo ja widzę dokładnie odwrotne wpisy, pod KAŻDYM artykułem o
    elektromobilności.

    Naganiaczy nie spotkałem.
    No chyba że tak określasz każdego ewentualnego posiadacza elektryka,
    który jest zadowolony z tej formy napędu (czyli tak z 99% ze zbioru
    posiadaczy).

    >którzy nie
    > wspomną o minusach, bo oni to i tak co 2 godziny zatrzymują się

    Tak, to jest oczywiste.
    A przynajmniej powinno.

  • 262. Data: 2022-08-14 08:50:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spoko, po niemieckiej autostradzie (i firmowym), po laskę.
    A na drugi dzień trzeba było odwieźć ;-)

    -----
    > autostrad bylo za malo, bo nigdy mi nie wpadlo zeby zrobic 2*600km dla jakiejs
    chwilowej atrakcji.

  • 263. Data: 2022-08-14 11:02:39
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 14.08.2022 06:59, Cavallino wrote:

    > Ale gdzie?
    > Bo ja widzę dokładnie odwrotne wpisy, pod KAŻDYM artykułem o
    > elektromobilności.

    np tutaj - ty

    > Naganiaczy nie spotkałem.
    > No chyba że tak określasz każdego ewentualnego posiadacza elektryka,
    > który jest zadowolony z tej formy napędu (czyli tak z 99% ze zbioru
    > posiadaczy).

    a ja nie widziałem hejterów. chyba że mówisz o posiadaczach spalinówek,
    zadowolonych z tej formy napędu

    > Tak, to jest oczywiste.
    > A przynajmniej powinno.

    ja tam zjadam jeden obiad dziennie i jeszcze NIGDY nie zdarzyło mi się
    planować postoju. jak jestem zmęczony - zatrzymuję się. Czasem po
    godzinie, czasem po trzech. Na dwóch kierowców zdarzało się jechać po
    1000km z przerwą jedynie na sikanie i jedno tankowanie, którego nie
    planowałem z wyprzedzeniem, bo mój rodzaj napędu mnie do tego nie
    zmusza. Może jakbym kilka lat posiedział w celi, to bym umiał sikać i
    odpoczywać na zawołanie - więc faktycznie dla niektórych może to być
    idealne rozwiązanie

    Lukasz

  • 264. Data: 2022-08-14 11:25:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-08-2022 o 11:02, ddddddddddddd pisze:

    > np tutaj - ty

    No - i ilu na mnie jednego przypada hejterów, którzy w d... byli, g..
    widzieli, ale twierdzą że wiedzą o elektrykach więcej i lepiej?

    > a ja nie widziałem hejterów. chyba że mówisz o posiadaczach spalinówek,
    > zadowolonych z tej formy napędu

    Tacy nie odzywają się w wątkach o elektrykach.
    Tylko hejterzy.

    > ja tam zjadam jeden obiad dziennie

    Twój wybór.
    Nie umiesz się zatrzymać i nie żreć, czy o co chodzi?

  • 265. Data: 2022-08-14 11:51:55
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 14.08.2022 10:25, Cavallino wrote:

    > Twój wybór.
    > Nie umiesz się zatrzymać i nie żreć, czy o co chodzi?

    nie muszę się zatrzymywać na zawołanie, bo mam rodzaj napędu nie
    wymagający tego. Nie wymaga on planowania trasy, planowania kiedy będę
    zmęczony, a jak jestem zmęczony wystarczy że się zatrzymam. Raz na
    kilkaset km muszę się zatrzymać przy ładowarce żeby załadować
    kilkadziesiąt litrów płynu, ale tego też nie muszę planować, mam taką
    świetną kontrolkę, po zaświeceniu której zjeżdżam na pierwszą lepszą
    ładowarkę, która na pewno znajdzie się zanim rozładuję mój pojazd do
    zera i napełni go w kilka minut. Pomiędzy ładowaniami nie muszę się
    zatrzymywać w ogóle, co nie oznacza że nie mogę - mogę - i to mogę
    kiedykolwiek i gdziekolwiek, nie ograniczając się tylko do miejsc z
    ładowarką.

    Lukasz

  • 266. Data: 2022-08-14 12:11:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-08-2022 o 11:51, ddddddddddddd pisze:

    > nie muszę się zatrzymywać na zawołanie, bo mam rodzaj napędu nie
    > wymagający tego.

    A jaki to ma związek z przymusem pisania w wątkach o elektrykach?
    Czyli hejtowania?

  • 267. Data: 2022-08-14 14:00:27
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 14.08.2022 11:11, Cavallino wrote:

    > A jaki to ma związek z przymusem pisania w wątkach o elektrykach?
    > Czyli hejtowania?

    przymusu nie ma, nie ma też przymusu czytania. Otwórz swoje forum o
    elektrykach i blokuj nieprzychylne wypowiedzi, będziesz miał tylko miód
    na uszy elektrowyznawców

    Lukasz

  • 268. Data: 2022-08-15 07:58:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-08-2022 o 14:00, ddddddddddddd pisze:

    > przymusu nie ma,

    I tego się proponuję trzymać.
    Przynajmniej dopóki inni nie robią wyliczanki wad ice (ich zdaniem) w
    każdym wątku o ice.

  • 269. Data: 2022-08-15 08:34:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-15 o 07:58, Cavallino pisze:

    > I tego się proponuję trzymać.
    > Przynajmniej dopóki inni nie robią wyliczanki wad ice (ich zdaniem) w
    > każdym wątku o ice.

    Na tym panie kolego polega dyskusja, że każdy przedstawia
    swoje zdanie. Jak ktoś przyjmuje zdanie odmienne jako hejt,
    to do dyskusji średnio się nadaje.

  • 270. Data: 2022-08-15 08:59:30
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 15.08.2022 07:34, cef wrote:

    > Na tym panie kolego polega dyskusja, że każdy przedstawia
    > swoje zdanie. Jak ktoś przyjmuje zdanie odmienne jako hejt,
    > to do dyskusji średnio się nadaje.

    elektryki mają też swoje plusy (dlatego też nie wykluczam w przyszłości
    - na razie odległej - jego zakupu), mają też minusy, o których się nie
    mówi: jeśli by przypadkiem zabrakło prądu, albo rząd chciałby wprowadzić
    lockdown, to pierwsze limity pojawią się właśnie na stacjach do
    ładowania. Wiem, to teoria spiskowa i nigdy się nie wydarzy - kto by się
    dał zamknąć w domu, zgodził na ograniczanie przemieszczania czy blokady
    wypłaty własnych pieniędzy z banku ;)

    Lukasz