  • 251. Data: 2022-08-12 15:15:00
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > To załatwia bilansowanie międzyfazowe w liczniku (jeśli jest dostępne w
    > usłudze, w PGE jest).

    Ma być zawsze, a nie żadne "jeśli".
    Może być też przez algorytm.

  • 252. Data: 2022-08-12 15:22:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Aug 2022 15:13:38 +0200, Cavallino wrote:

    > No właśnie należy odjąć jedno od drugiego.
    > Takie są przepisy.
    > Ale oni chętnie naliczają jakby to nie było w tym samym czasie.
    > I palą głupa, że niby nie umieją inaczej.

    No to do UOKiK ich :-)

    J.

  • 253. Data: 2022-08-12 15:44:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2022 o 15:22, J.F pisze:

    > No to do UOKiK ich :-)

    To nie takie proste, musiałbyś opomiarować wszystko drugi raz na własny
    koszt, żeby to wykazać.
    Mało komu się chce, zwłaszcza że niektórzy operatorzy robią to tak jak
    trzeba.

  • 254. Data: 2022-08-12 16:18:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Aug 2022 15:44:14 +0200, Cavallino wrote:

    > To nie takie proste, musiałbyś opomiarować wszystko drugi raz na własny
    > koszt, żeby to wykazać.
    > Mało komu się chce, zwłaszcza że niektórzy operatorzy robią to tak jak
    > trzeba.

    Ale jak sie ma taki kulawy falownik, to chyba trzeba :-P

    A i przy lepszym pewnie tez sie przyda, bo z obciazeniem faz nigdy
    rowno nie trafisz.

    J.

  • 255. Data: 2022-08-12 16:46:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2022 o 16:18, J.F pisze:

    > Ale jak sie ma taki kulawy falownik, to chyba trzeba :-P

    Obstawiam, że to dodatkowe opomiarowanie kosztowałoby więcej niż ew.
    straty....
    Zwłaszcza że główne zużycie i tak idzie gdy już słońca nie ma.

  • 256. Data: 2022-08-12 17:38:05
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 01.08.2022 09:53, Cavallino wrote:

    > Zacytuj gdzie ja napisałem, że tak napisałeś?

    > No właśnie.
    > A nie masz pojęcia o jego eksploatacji.

    to ty w takim razie nie wypowiadaj się o eksploatacji aut używanych. Nie
    miałem nigdy auta nowego, robiłem 60kkm rocznie (teraz połowę z tego) i
    nigdy takie auto nie stanęło mi w trasie (pomijając przebitą oponę).
    Czyli nie masz pojęcia o eksploatacji aut używanych, a się o nich
    wypowiadasz.

    > Sceptykiem to można być jak coś się sprawdzi i nie pasuje.

    Nie, nie trzeba wszystkiego sprawdzać osobiście. Wiem, że ty sobie do
    wszystkiego dorobisz ideologię. Mnie nie bawi szukanie miejsca do
    ładowania zamiast porzucenia auta w dowolnym miejscu, ale niektórzy
    dzięki temu zjedzą nawet obiad.

    > A jak się nie ma pojęcia o czym się gada, ale się gada, to można być co
    > najwyżej hejterem.
    >
    > HINT: Jak się czegoś nie wie, to się zadaje pytana w celu zdobycia
    > potrzebnej wiedzy, a nie głosi prawdy objawione.

    Nie potrzebuję poszerzać wiedzy na temat elektryków, bo nie są one dla
    mnie. Nawet gdybym miał wydać takie pieniądze, nie widzę sensu żeby się
    ograniczać.

    Lukasz

  • 257. Data: 2022-08-13 07:14:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2022 o 17:38, ddddddddddddd pisze:

    > to ty w takim razie nie wypowiadaj się o eksploatacji aut używanych. Nie
    > miałem nigdy auta nowego

    Niby dlaczego?
    To że Ty nie miałeś nowego, nie znaczy że ja nie miałem używanego.
    Miałem wiele, mam nadal i generalnie to kłopot za kłopotem.

    > Nie, nie trzeba wszystkiego sprawdzać osobiście.

    Jeśli chce się mieć pojęcie to trzeba.
    Bazowanie na opinii kogoś, kto też nie miał, też nie ma pojęcia, ale
    też wydaje mu się że coś wie na temat, i na tej podstawie wypowiadanie
    się, jest żałosne.

    A niestety - ci sceptycy są właśnie tacy - bez wyjątku.

    > Nie potrzebuję poszerzać wiedzy na temat elektryków,

    Wypowiadać się o tym o czym nie masz pojęcia, też nie potrzebujesz.
    Stąd wniosek, żebyś tego nie robił.

  • 258. Data: 2022-08-13 11:01:40
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 13.08.2022 06:14, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > A niestety - ci sceptycy są właśnie tacy - bez wyjątku.

    > Wypowiadać się o tym o czym nie masz pojęcia, też nie potrzebujesz.

    Nie wypowiadałem się o elektrykach.
    Wypowiedziałem się dlaczego ja nie mam zamiaru kupować elektryka.
    w nawale samych pozytywów, ktoś może kupić takie auto, mimo że nie jest
    dla niego, bo się nawet nad tym nie zastanowi. To tak jak z termomixem -
    same pozytywne opinie bo jest super i zrobi nawet loda. Ale znam też
    takich, którzy zachwalają, ale zapytani czy drugi raz by kupili -
    odpowiadają, że nie. Ja nie muszę go kupować, żeby się przekonać, że nie
    jest mi potrzebny. Nawet jeśli to genialny robot, to nie potrzebuję
    wydać kilku tysięcy na maszynę do gotowania

    Lukasz

  • 259. Data: 2022-08-13 15:26:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-08-2022 o 11:01, ddddddddddddd pisze:

    > Nie wypowiadałem się o elektrykach.
    > Wypowiedziałem się dlaczego ja nie mam zamiaru kupować elektryka.

    W wątku o elektrykach....
    Poważnie myślisz, że to są jakiekolwiek różnice w wydźwięku tego co
    napisałeś?

    > w nawale samych pozytywów, ktoś może kupić takie auto, mimo że nie jest
    > dla niego,

    Nawał to jest sceptyków.
    I między ich bezpodstawnymi wypocinami po "wydawaniu im się", wnioski
    praktyków zazwyczaj giną.

  • 260. Data: 2022-08-13 17:30:05
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 13.08.2022 14:26, Cavallino wrote:

> [...]
    > napisałeś?

    > Nawał to jest sceptyków.
    > I między ich bezpodstawnymi wypocinami po "wydawaniu im się", wnioski

    ja to widzę dokładnie odwrotnie, pełno jest naganiaczy którzy nie
    wspomną o minusach, bo oni to i tak co 2 godziny zatrzymują się na obiad
    co przecież jest oczywiste, bo każdy tak robi.

    Lukasz