    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: elektryfikacja 2
    Date: Sun, 14 Aug 2022 10:51:55 +0100
    <tc1514$3iggd$1@dont-email.me> <tc2fgd$c3m$3$Cav@news.chmurka.net>
    <tc3evs$3sfiq$1@dont-email.me> <tc3jig$1s2$2$Cav@news.chmurka.net>
    <tc3mts$3ts0l$1@dont-email.me> <tc572s$31f$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tc5l1j$93l0$1@dont-email.me> <tc5tt5$hn0$2$Cav@news.chmurka.net>
    <tc67e8$dell$1@dont-email.me> <tc6eoh$rtq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tc6kde$fere$1@dont-email.me> <tc7ocb$mei$2$Cav@news.chmurka.net>
    <tc82af$pt7n$1@dont-email.me> <tc849r$tdf$2$Cav@news.chmurka.net>
    <td5s58$2hils$1@dont-email.me> <td7bv6$gs0$1$Cav@news.chmurka.net>
    <td7pa0$2ps2c$1@dont-email.me> <td88pl$3gh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <td8g22$2rvkl$1@dont-email.me> <tda30i$7hu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tdadnh$3412i$1@dont-email.me> <tdaf2i$gim$1$Cav@news.chmurka.net>

    On 14.08.2022 10:25, Cavallino wrote:

    > Twój wybór.
    > Nie umiesz się zatrzymać i nie żreć, czy o co chodzi?

    nie muszę się zatrzymywać na zawołanie, bo mam rodzaj napędu nie
    wymagający tego. Nie wymaga on planowania trasy, planowania kiedy będę
    zmęczony, a jak jestem zmęczony wystarczy że się zatrzymam. Raz na
    kilkaset km muszę się zatrzymać przy ładowarce żeby załadować
    kilkadziesiąt litrów płynu, ale tego też nie muszę planować, mam taką
    świetną kontrolkę, po zaświeceniu której zjeżdżam na pierwszą lepszą
    ładowarkę, która na pewno znajdzie się zanim rozładuję mój pojazd do
    zera i napełni go w kilka minut. Pomiędzy ładowaniami nie muszę się
    zatrzymywać w ogóle, co nie oznacza że nie mogę - mogę - i to mogę
    kiedykolwiek i gdziekolwiek, nie ograniczając się tylko do miejsc z
    ładowarką.

    Lukasz