    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: elektryfikacja
    Date: Fri, 29 Jul 2022 00:08:41 +0200

    W dniu 2022-07-28 o 21:27, ii pisze:

    > Placu zabaw się zachciewa?

    Odkąd mam dzieci, to zacząłem inaczej oceniać otoczenie i przekonałem
    się jak bardzo drogi i samochody wszędzie są ładowane i jak to
    zniszczyło całą otaczającą nas przestrzeń. Dzisiejsze dzieci się nie
    bawią na podwórkach, w krzakach, bo nie ma jak - wszędzie gdzie się
    pójdzie, po paru krokach od razu jest jakaś droga, po której
    zapierdalają nie wiadomo po co, nie wiadomo dokąd jacyś faceci, robią
    hałas, przy którym nie można nawet normalnie rozmawiać, smród i grożą
    rozjechaniem. Dzisiejsze dzieci spędzają swoje dzieciństwo przy
    ekranach, a w najlepszym razie na zorganizowanych zajęciach
    polekcyjnych, na które są zawożone i przywożone samochodami.