  • Data: 2022-07-23 21:29:24
    Temat: Re: elektryfikacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2022 o 21:23, Janusz pisze:

    > Oczywiście autem, a że jestem jedyny kierujący to mam dodatkowy etat :)

    Elektrykiem?

    > Tylko że za chwilę stać na to będzie coraz mniej ludzi, czytałem że
    > podwyższki energii na przyszły rok się szykują na 180%.

    To teraz będzie poprawka - jak rachunku nie zapłacisz to wodę odetną, a
    pasza w sklepie na którą nie masz kasy to bardziej wkurwia niż jakby jej
    nie było - tak przynajmniej somsiad skurwysyn jebany też by nie miał:P

    > No do szpitala bez maski nie wejdziesz. Niby w aptekach też ale jak
    > widzę wszyscy to olewają z aptekarkami włącznie.

    Chuj z maseczkami. Miałem sprawę w sądzie. Chce się zapisać do czytelni
    akt - nie mozna czytać akt bo kowid. Ale nie dostałem pism procesowych -
    no mogło się zdarzyć, bo kowid. To jak mam się do sprawy przygotować,
    skoro nie mam akt bo pism nie powysyłaliście bo kowid, przeczytać nie
    mogę bo kowid? Pan się nie martwi - kowid jest to pewnie i tak z wokandy
    spadnie. Spadła:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!