    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    <s...@f...lasek.waw.pl> <msmek0$4p5$1@dont-email.me>
    <55eebf7e$0$8370$65785112@news.neostrada.pl> <msmibn$i66$1@dont-email.me>
    <55eed715$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 8 Sep 2015 17:00:03 +0200

    Pan J.F. napisał:

    > A gdzies jeszcze jest kwestia terminu przydatnosci - moze sprzataczki
    > sprawdzaja czy sie nie przeterminowalo.
    > Jakies glupie pomylki tez sie moga zdarzyc i karton buteleczek trafil
    > do wozka ze smieciami ...

    Wino na wysypiska trafia po akcji sprzątania stołu i jego zaplecza.
    Trzeba szybko, więc wszystko jak leci idzie do kubła. Może to nawet
    jest uzasadnione ekonomiczne i potwierdzone tabelką w Exelu -- sala
    musi wciąż na zarabiać. A obsługa już więcej wypić nie potrafi.

    Częściej od wina do śmieci trafiają buteleczki z wodą sodową czy podobną
    cieczą. Zdarzało mi się nocować w dużym hotelu, gdzie było ledwie paru
    gości. Ale na śniadaniu dóbr wszelakich tyle, co na dwie kompanie -- bo
    hotel nie może wyglądać ubogo. Potem często wiele z tego idzie do śmieci,
    nawet rzeczy w zamkniętych opakowaniach.

    Jest taka moda, ekologiczna, żeby w łazienkach hotelowych wisiała kartka
    z rzewną historyjką o tym, jak cennym darem jest woda. I ile to tej wody
    idzie w ciągu roku na pranie ręczników z hoteli całego świata. Więc jeśli
    Drogi Gość uzna, że biały ręcznik po jednokrotnym obtarciu gęby jeszcze
    nie jest strasznie brudny, to może go nie ciskać przyjętym zwyczajem
    wprost na podłogę, tylko... No właśnie, co ma z nim zrobić, bo o ile
    katrka wisi, to wieszaków na ręczniki przeważnie nie ma.

    No więc na mnie te wielkopańskie obyczaje hotelowe nie robią wrażenia.
    Pozytywnego.

    Jarek

    PS
    Ale dobrze, że bateryjki wymieniają.