  • Data: 2022-02-04 15:10:28
    Temat: Re: elektryczne pozary
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Feb 2022 14:34:29 +0100, Myjk wrote:

    > Fri, 4 Feb 2022 14:18:37 +0100, J.F

    > Przecież jest orzeczenie -- instalacja była błędnie wykonana,
    > a skoro była błędnie wykonana, to nie wywaliło bezpieczników.
    > Takie skomplikowane?

    Nie wiem, nie czytalem orzeczenia. Pete napisal tylko
    " Zwarcie instalacji elektrycznej.
    Ale nie samochodu tylko budynku."

    I to budzi nasza dalsza ciekawosc.

    > Może znowu kombinujecie jak koń pod górę aby tylko wykazać
    > że EV to gówno, choć statystyki mówią wprost że EV palą się
    > rzadziej niż spaliniaki.

    Ale sie pala. A nie powinny wcale.
    A jak sie juz zapalą, to ugasic nie mozna :-)

    > Czy ten brak zrozumienia słowa pisanego to u was jest chroniczny?
    > Wg biegłego zwarcie było w instalacji elektrycznej BUDYNKU.
    > Jaśniej się już nie da.

    Nie czytalem opinii.
    Jak czytales, to daj linka :-)

    A poza tym nie pamietasz naszego burdelu prawnego?
    Jak to jest z zakazem wjazdu samochodow z LPG do garazy podziemnych?

    J.