  • Data: 2019-04-02 22:56:13
    Temat: Re: [elektrozawory] Czy jest możliwe
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 12:47:06 UTC-5 użytkownik Michal M. Lechanski
    napisał:
    > że elektrozawór pomimo podania takiego samego impulsu na cewkę będzie
    > otwarty (lub zamknięty - zależy od zaworu) przez róży czas?
    >
    > Mam urządzenie (Splash MIOPS) do generowania kropelek, czyli otwiera
    > zawór na określony czas. Drugą funkcją tego urządzenia jest wyzwolenie
    > lampy błyskowej.
    > Migawkę w aparacie mam ustawioną na 4 sekundy, zaciemnione
    > pomieszczenie. Uwalniam kropelkę i po iluś tam próbach znajduję czas
    > opóźnienia lampy co pozwala mi zarejestrować rozpryski wody.
    > Zapisuję to opóźnienie i przerywam zabawę na pół godziny.
> [...]

    Mysle ze Kaczin dobrze naprowadza.
    Masz dodatkowe 150ms po tej pol godzinie za pierwszym razem czy za kazdym razem?
    Jestes pewny ze ci woda nie wyparowuje albo nie podcieka w czasie gdy nie masz tego
    procesu uruchomionego?

    Czy po dluzszym uzywaniu tego zestawu masz caly czas powtarzalne zachowanie czy po
    polgodzinnym uzywaniu sie tez te czasy rozkalibrowuja?

    Cos mi sie wydaje ze producent tego elektrozaworu ma zbyt wielkie zaufanie do jego
    precyzji.