  • 1. Data: 2016-07-05 20:25:51
    Temat: eksperci popis/eu
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o co chodzi z tymi nowymi kasami fiskalnymi?

    i przy okazji: czyja kiesa zostanie nabita?

    jak zrealizowane będzie logowanie wszystkich transakcji? jakoś sobie
    tego w modelu zmiennej pomocniczej mandziejewicz nie wyobrażam...

    ale może ja jestem za głupi, w końcu na elektrodzie mnie zbanowali...

  • 2. Data: 2016-07-05 21:24:34
    Temat: Re: eksperci popis/eu
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    > ale może ja jestem za głupi, w końcu na elektrodzie mnie zbanowali...

    Nie...

  • 3. Data: 2016-07-08 20:55:34
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pięć dni myślałem nad Twoją odpowiedzią, i niestety nie rozumiem,
    widać jestem za głupi, nie to co moderator elektrody na m...

  • 4. Data: 2016-07-09 00:33:52
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    > pięć dni myślałem nad Twoją odpowiedzią, i niestety nie rozumiem,
    > widać jestem za głupi, nie to co moderator elektrody na m...

    To "nie" to był okrzyk niedowierzania z mojej strony, że moderator
    elektrody mógł popełnić taki błąd.

  • 5. Data: 2016-07-09 05:04:59
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no co Ty, moderatorzy elektrody są przecież nieomylni...