  • Data: 2011-07-31 18:36:10
    Temat: Re: ekran dotykowy rezystancyjny - problem z uruchomieniem...
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-31 16:09, BartekK pisze:
> [...]
    for-asus-10-eee-pc-1000-umpc-laptops-19654

    > Cholera chińska jasna... Pod windowsem odpaliłem usb sniffer, i co się
    > okazuje - przy podłączaniu urządzenia (lub restarcie drivera) kontroler
    > CY7C63723C się zgłasza... i to koniec jego rozmów z systemem. Podczas
    > kalibracji itd - nic się z nim nie wymienia. Nie generuje żadnego
    > przerwania, nie odbywa się jego "pooling".
    >
    > Odpaliłem Ubuntu 11.04 z płytki - touchscreen działa! Co prawda
    > zamienione ma X z Y (mogę zawsze zamienić wyprowadzenia na wejściu
    > X+/X-/Y+/Y-), ale działa, sam z siebie. Czyli chińskie drivery są
    > gówniane/niewłaściwe/źle się instalują. Tylko co teraz dalej?
    No i znów odpowiadam sam sobie :)

    Drivery pobrane stąd: http://www.touch-base.com/downloadsubmitted.asp -
    działają z windowsem XP bez problemu!

    Pozostają problemy montażowe, poprowadzenie kabli, upchnięcie kontrolera
    - np to że po złożeniu laptopa - ramka (plastikowa obudowa) od lcd
    dotyka do krawędzi ekranu dotykowego i symuluje docisk, trzeba dodać
    podkładki by oddalić ramkę, a to znów spowoduje szparę wokół ekranu...
    Ale to już kosmetyka.

    Btw jakby się komuś zachciało... to niech mu się odechce robić takich
    modyfikacji :) Zbyt dużo roboty w stosunku do efektu, gdy można kupić po
    prostu nowe Lenovo S10-3T z dotykiem i obracanym ekranem

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173