  • Data: 2009-11-17 02:30:28
    Temat: Re: ekran do slajdow?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Filla Kris wrote:
    > Bardzo prosze o jakies opinie na temat tychh ekranow. Moj budzet to
    > okolo 300 zl ale jesli warto doplacic paredziesiat zl to moge naciagnac
    > moj budrzet w koncu ekran kupuje sie na cale zycie

    Sam Ci nie pomogę, ale skoro i na tej grupie zadałeś pytanie to podczepię
    się pod nie, bo też muszę kupić ekran, ale pod projektor:
    planuję kupić ekran i zastanawiam się nad tematem - manualny vs
    elektryczny. Z tymi pierwszymi miałem do czynienia i są ok, ale te
    elektryczne niby są o wiele lepsze, mają linki do napinania powierzchni
    itd. Czy ktoś ma z nimi jakieś doświadczenia? :)

    d.