  • 71. Data: 2011-09-01 13:04:25
    Temat: Re: ekodrajwing jest be...
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    > Użytkownik "WS" :

    > Hiahia :) przyznam, że nieco strzeliłem te rpm-y - ale sprawdzę
    > dokładnie i pozwole sobie wstawić wyniki, bo być może rzeczywiście się
    > slizga :)

    nic się nie ślizga

    Przy 90km/h - 1700-1800 rpm
    Przy 130km/h - 2500 - 2600 rpm

    słabo mam wyskalowany obrotomierz dlatego prędkości z zakresu

  • 72. Data: 2011-09-01 13:18:13
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 01 Sep 2011 12:43:33 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Bo rozumiem, że wtrysk nie jest mechaniczny raczej?

    Jesli to jest 1.5D Isuzu, to to jest konstrukcja z komora wirowa i pompa
    wtryskowa moze byc jeszcze czysto mechaniczna, tylko co to ma do rzeczy?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 73. Data: 2011-09-01 13:53:12
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Uhm, czyli twierdzisz, że wszystkie starsze diesle też odcinają, hmm?

    TDI i SDI odcinają na 100% i zapewne konkurencyjne z wtryskiem bezpośrednim
    też. Podobnie wszystkie, gdzie jakakolwiek elektronika steruje wtryskiem
    paliwa.
    Być może Ursus C330 nie odcina, tego nie wiem.

  • 74. Data: 2011-09-01 18:32:05
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-01 08:29, Andrzej Lawa pisze:

    > O to, że rechoczesz z czegoś, co wydaje ci się oksymoronem, a jest
    > matematycznie ścisłe i poprawne.

    Każdy z nas jest inny i każdego co innego śmieszy.
    Możemy zakończyć na tym.

  • 75. Data: 2011-09-02 07:28:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2011 00:30:16 +0200, J.F. napisał(a):

    > Czyli w zasadzie kazde ?
    > Pomijajac jakies antyki ..

    Automaty często też nie odcinają. Sprzęgła jednokierunkowe, moment nie
    jest przenoszony z kół na silnik.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 76. Data: 2011-09-02 14:44:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.09.2011 12:43, Jakub Witkowski pisze:

    > O ile to prawda, to ciekawe, co powodowało konstruktorem.
    > Wszyscy chcą ograniczać emisję, a tu za darmo by mogli, a nie ma.
    > Bo rozumiem, że wtrysk nie jest mechaniczny raczej?

    Na pewno nie jest elektroniczny :-P

  • 77. Data: 2011-09-02 14:44:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.09.2011 13:53, Vlad The Ripper pisze:

    > TDI i SDI odcinają na 100% i zapewne konkurencyjne z wtryskiem
    > bezpośrednim też. Podobnie wszystkie, gdzie jakakolwiek elektronika
    > steruje wtryskiem paliwa.

    Żadnego commonrail ani innego wynalazku u mnie nie ma.

  • 78. Data: 2011-09-02 14:46:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.09.2011 18:32, megrims pisze:

    > Każdy z nas jest inny i każdego co innego śmieszy.
    > Możemy zakończyć na tym.

    Whatever. Chciałem tylko byś sobie zdawał sprawę, że krzywa owszem może
    być płaska.

  • 79. Data: 2011-09-02 18:32:20
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-02 14:46, Andrzej Lawa pisze:

    > Whatever. Chciałem tylko byś sobie zdawał sprawę, że krzywa owszem może
    > być płaska.

    Mogą być również "wbudowane instrumenty pochodne wyodrębnione" :D.

  • 80. Data: 2011-09-02 23:42:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > To gdzie ten przykład mistycznej V8 ? :-)

    Nie potrafisz sam znaleźć, irytujący ignorancie?