  • 11. Data: 2011-06-21 14:41:45
    Temat: Re: ej bartek! darwin nagodzil w bydgoszczy...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello amos,

    Tuesday, June 21, 2011, 2:24:51 PM, you wrote:

    > O! Moze rozwiniesz watek i napiszesz jakie kryteria nalezy spelnic aby
    > nie byc posadzonym o bycie trollem, spadochroniarzem czy innym
    > dzieckiem neostrady i miec prawo napisac cokolwiek na grupie?

    Wystarczy nie być trollem, spadochroniarzem lub innym dzieckiem
    neostrady.

    Prawo pisać? Czy ja zabroniłem Ci pisać? To Ty próbujesz zakazać
    pisania o wypadkach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-06-21 14:59:24
    Od: amos <g...@g...com>

    On 21 Cze, 14:41, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > Wystarczy nie by trollem, spadochroniarzem lub innym dzieckiem
    > neostrady.

    A podasz dokladny przepis? Czy wystarczy zajefajna sygnatura dla
    wybrancow?

    > Prawo pisa ? Czy ja zabroni em Ci pisa ? To Ty pr bujesz zakaza
    > pisania o wypadkach.

    Po czym wnosisz? Przeczytales choc moja wypowiedz, czy tylko kilka
    wyrwanych z kontekstu wyrazow do ktorych sie odnosisz?
    Poki co sam tracasz trollem. Jesli juz kiedys pozegnales sie z grupa
    to moze bledem bylo na nia wracac.

    --
    amos

  • 13. Data: 2011-06-21 15:19:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 12:52:31 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Swoją drogą to mamy jak zwykle tematy sezonowe, jak motocykliści
    > czy rowerzyści. Od zarania dziejów tak było. Przyjdzie np. 1 listopada
    > to się zaczną opowieści o kapelusznikach.

    Mnie matwi, że jeszcze w tym roku nie było megawątku o drzewach przy
    drodze. Chyba, że coś przegapiłem?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2011-06-21 15:24:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello amos,

    Tuesday, June 21, 2011, 2:59:24 PM, you wrote:

    > A podasz dokladny przepis? Czy wystarczy zajefajna sygnatura dla
    > wybrancow?

    A co to ja - kucharz?

    > Po czym wnosisz?

    [...]

    > Jesli juz kiedys pozegnales sie z grupa to moze bledem bylo na nia
    > wracac.

    Próbujesz mi zakazać pisania na tej grupie?

    Zacznij może od ustawienia poprawnego kodowania, bo niszczysz cytaty.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2011-06-21 15:46:21
    Od: amos <g...@g...com>

    On 21 Cze, 15:24, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > Pr bujesz mi zakaza pisania na tej grupie?

    Obawiam sie Romku, ze masz klopot ze odroznieniem dyskusji od
    wydawania polecen. Nie jestem tu adminem, Ty zreszta takze, nie mamy
    wiec takich mozliwosci. Ja nie mam zreszta zadnych zapedow w tym
    kierunku. Wyrazilem swoje zdanie i niektorzy to zrozumieli. Inni sie
    nie zgodzili i wyrazili swoje - i o to chodzi.

    Domyslam sie Twoj problem z odbieraniem niektorych wypowiedzi jako
    proba narzucenia Tobie czegokolwiek to wina systemu, w ktorym przyszlo
    Ci dorastac a potem zyc. Nie zamierzam tego naprawiac, od tego sa
    ludzie wyksztalceni w tym kierunku.

    Odnosnie kodowania, niestety nie korzystam z klienta news, wiec
    niewiele moge zrobic. Mam nadzieje, ze jakos to przebolejesz.

    Poniewaz wymiana zdan z Toba do niczego nie prowadzi, pozwole sobie
    sie pozegnac.

    --
    pozdrawiam
    amos

  • 16. Data: 2011-06-21 16:05:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello amos,

    Tuesday, June 21, 2011, 3:46:21 PM, you wrote:

    [...]

    > Odnosnie kodowania, niestety nie korzystam z klienta news, wiec
    > niewiele moge zrobic.

    Ależ możesz - ustaw to w ustawieniach swojego konta. Bo to właśnie tam
    się ustawia domyslne kodowanie.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2011-06-21 16:11:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    > Ależ możesz - ustaw to w ustawieniach swojego konta. Bo to właśnie tam
    > się ustawia domyslne kodowanie.

    Niestety - faktycznie Google znowu popsuło polskie litery na newsach.
    Wniosek prosty - nie nalezy używać Google do pisania.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-06-21 16:49:42
    Od: Gryngol <g...@p...onet.pl>

    co te wszystkie BMW się tak na pół rozwalają?

  • 19. Data: 2011-06-21 21:14:33
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-06-21 16:49, Gryngol pisze:
    > co te wszystkie BMW się tak na pół rozwalają?

    no jak wcześniej były zrobione z dwóch, to wracają do macierzystej
    postaci ;)