  • 11. Data: 2010-11-30 19:18:55
    Temat: Re: eeepc wsiakly czy co?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 30 Lis, 12:45, Sergiusz Rozanski <write-only-with-...@media-
    lab.com.pl> wrote:

    > Ale nie zamierzam go wrzucać na ten rynek za 300zł :D
    > Liczyłem na ~700zł w transakcji.

    No to sie wetne.
    Wczesniejsze posty mnie troche zakłuły bo pomyslalem ze moze bym tego
    bialego kupil ale za tyle to nie :)

    > Ale większy.

    Wyszperalem sobie na allegro itronixa. pIII 700 i 512MB ram za 400zl.
    Dam dziecku i skonfiskuje mu panasonika cf-27 plus UPS.
    Tak wiec eeepc mnie ominie.
    Dziekuje za wyjawienie tej okropnej tajemnicy absencji tanich eeepc :)

  • 12. Data: 2010-11-30 21:22:38
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 30.11.2010 ptoki <s...@g...com> napisał/a:

    > No to sie wetne.
    > Wczesniejsze posty mnie troche zakłuły bo pomyslalem ze moze bym tego
    > bialego kupil ale za tyle to nie :)

    Dziewiątki są unikatowe, a mają forme notesu A5, za 400zł to wolę go
    mieć jakby co :)

  • 13. Data: 2010-12-30 10:49:52
    Temat: Re: eeepc wsiąkły czy co?
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 29.11.2010 13:10, ptoki pisze:
    > Swego czasu dosyc popularne byly eepc. Od prostych konfiguracji do
    > calkiem rozbudowanych.
    > Teraz ostaly sie tylko te drozsze wersje (1kzl i wiecej) a tych
    > uzywanych nie ma za wiele na allegro.

    Pal licho, że droższe. Gorzej, że ostały się te duże, ciężkie,
    z Windows i HDD.

    > Byly tak slabe ze poumieraly?

    Nie. Były tak specjalizowane, że ludzie się rozczarowali
    kupując je jako zwykłe, ale bardzo tanie komputery przeno-
    śne i dopiero po zakupie stwierdzając, że nie nadają się do
    grania, oglądania WWW wypełnionych animacjami i innych za-
    stosowań wymagających większego ekranu i szybszego proceso-
    ra. Co nie dziwi, bo nigdy do takich zastosowań te komputer-
    ki przecież nie były przeznaczone.

    A producenci niestety podchwycili wymagania użytkowników
    (co same z siebie nie jest takie złe), przy tym jednak
    likwidując też kategorię "podręcznych notatników", która
    przydałaby się bardziej zaawansowanym użytkownikom. No,
    chyba że ktoś będzie uważał np. Sony Vaio P za taki notat-
    nik (który się do tego celu doskonale nadaje, ale cenę ma
    zdecydowanie nieadekwatną do swoich możliwości).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./