    From: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ebay blokuje neo a przy okazji dsl-e z puli 83.
    Date: Thu, 25 Jan 2007 08:02:59 +0100

    "futszaK" <f...@g...com> wrote in message
    news:ep9duq$mr3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > nie chce dopuscic do sytuacji zeby u mnie bylo jak w TPSA gdzie
    > obiecuja ze sie zajma i na obiecankach sie konczy :(

    Ale obiecywanie ze ktos sie zajemie to jest juz krok do przodu, kolejny to
    zajmowanie sie. Ty jestes krok do tylu bo nawet nie obiecujesz ze sie
    zajmiesz. Zreszta fakycznie fajne masz podejscie, ja mam problem na styku
    TPSA<> telia, ale jako ze net mam od TPSA to nie dzwonie do telii aby cos
    naprawili, bo pomijajac fakt ze nic nie naprawia bo te poroblemy to pewnie
    wynik polityki miedzyoperatorskiej, to zleja mnie z gory na dol bo nie
    jestem nawet ich klientem. Dlatego dzwonie do TPSA, ale oni coz obiecuja za
    sprawdza, albo mowia ze jest ok bo ping do onet.pl jest w normie. Zlewanie
    klienta, choc nadal sa krok do przodu w stosunku do Twojego podejscia do
    klienta.

    Daniel