  • Data: 2007-01-25 08:55:30
    Temat: Re: ebay blokuje neo a przy okazji dsl-e z puli 83.
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Jan 2007 09:38:09 +0100, Daniel Chlodzinski wrote:

    > Ale Ty jestes klient biznesowy, a taki szary uzytkownik sieci to jak mu nie
    > dziala ebay a koledze co ma net od Aster City dziala to chec aby jego ISP
    > zadzwonil i zalatwil dzialajacy ebay. Naprawde dziwie sie jak prowadzisz
    > biznes nie rozumiejac tak podstawowych praw. W koncu kient ktoremu nie
    > dziala ebay nie ma problemu bo zablokowali tylko jeden adres, jego ades ale
    > cala pule jego ISP i to jest problem tego ISP aby to zalatwic i wyjasnic, a
    > nie klienta. W koncu placi on za to aby miec dostep do intetu a nie dzwonic
> [...]

    wiesz, przekonales mnie

    w praktyce zwykle i tak pomagam swoim klientom w miare moich oczywiscie
    mozliwosci bo wydaje mi sie to poprostu naturalne,zas ebay-a zwyczajnie
    nie lubie za ten spam ktory do mnie przychodzi zatytulowany "dear ebay
    user" oraz za ta wielka pompe z jaka usilowali wejsc do polszy i zmiesc z
    powierzchni ziemi allegro co koniec koncow im nie wyszlo.

    Rynek pokazal srodkowy palec co oznacza ze nie tylko ja, ale wiekszosc
    Polakow ma dosyc tych ich amerykanskich reklamowek i przysylanego spamu
    bez wzgledu na to kto jest temu stanowi rzeczy winny.

    --
    futszaK
    0601061867