  • Data: 2007-01-25 08:38:09
    Temat: Re: ebay blokuje neo a przy okazji dsl-e z puli 83.
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "futszaK" <f...@g...com> wrote in message
    news:ep9puk$ebj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > wskazanie zrodla problemu i podanie namiarow na wlasciwa osobe to jest nie
    > zajmowanie sie problemem ?

    No dla usera takie podejscie to spychalstow.

    > wiesz, chcialbym zeby fTP przy problemowych sprawach podawala mi namiar na
    > osobe ktora bezposrednio pomoze mi w jego rozwiazaniu zamiast slodkiego
    > pierdzenia w rodzaju "zajmiemy sie ta sprawa"

    Ale Ty jestes klient biznesowy, a taki szary uzytkownik sieci to jak mu nie
    dziala ebay a koledze co ma net od Aster City dziala to chec aby jego ISP
    zadzwonil i zalatwil dzialajacy ebay. Naprawde dziwie sie jak prowadzisz
    biznes nie rozumiejac tak podstawowych praw. W koncu kient ktoremu nie
    dziala ebay nie ma problemu bo zablokowali tylko jeden adres, jego ades ale
    cala pule jego ISP i to jest problem tego ISP aby to zalatwic i wyjasnic, a
    nie klienta. W koncu placi on za to aby miec dostep do intetu a nie dzwonic
    po rozych firmach i sie pytac. To jego ISP ma miec czas i wiedze aby dzwonic
    i wyjasniac co i dlaczego przestalo dzialac.

    Daniel