  • Data: 2007-02-24 08:26:52
    Temat: Re: e-wro -> Dialog
    Od: icek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    otiks napisał(a):

    > właścicielem e-wro było Fortum, a to spółka ciepłownicza i całą sieć
    > zbudowała i zarządzała dla Fortum firma zewnętrzna. Teraz zarządzanie
    > siecią przejmuje dialog więc zmienia się zespół prowadzący eksploatację
    > sieci.
    nom, na pewno będzie smiesznie,
    ale moim zdaniem dialog kupił e-wro by odpalić IPTV
    na innych grupach widac opinie, negatywne, o videostradzie by tp
    po ethernecie takiego problemu nie będzie..

    mysle, ze jest duzy problem ze zrobieniem tego na ADSLach ver. 1
    a punkty wyniesienie nie są na tyle blisko, by puszczac ADSL ver 2 czy
    tez VDSLa lub inne.

    to tylko umacnia mnie w przekonaniu, ze dobrze zrobione sieci, oparte na
    kablach, mają przed sobą swietne lata.. oczywiscie o ile odpalą IPTV :)

    --
    pozdros
    icek