  • Data: 2010-04-01 06:05:50
    Temat: Re: e-fotojoker - (nie)obsługa klienta
    Od: "Arkadiusz P. Płanica" <t...@m...adres.email> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-01 00:17, Dawid pisze:

    > Witam
    > Czas akcji, 31.03.2010r.Sklep Fotojoker w Kędzierzynie.
    > Dzwonię i mówię, że interesuje mnie obiektyw
    > http://www.e-fotojoker.pl/product/obiektywy/nikkor/n
    ikkor-af-s-dx-18-55-mm-f-3-5-5-6g-vr/

    > Ku mojemu zdziwieniu dowiaduję się, że kosztuje 550zł.
    > Tyle kosztuje również we wszystkich sklepach Fotojokera w Opolu.
    > Po stwierdzeniu, że na stronie internetowej jest inna cena, Pani
    > informuje mnie, że przez internet zapłacę 415 zł.
    > Tak czy tak, mam przyjść do sklepu i odbierając powiedzieć hasło*
    > internet *, wtedy 415, bez hasła 550.
    > Ten internet to super magia, albo Fotojoker nie dla idiotów.
    > A, na te hasło to tylko w Kędzierzynie, w Opolu pełna stawka.

    Kupowałem A350 w FotoJokerze :)

    Na stronie cena niższa niż na półce o jakieś 200-300 PLN
    więc pytam gościa o co chodzi?
    Ano przy zamówieniu przez neta jest taniej.
    Poszedłem do kawiarenki internetowej, kliknąłem zamówienie z miejscem
    odbioru w Rzeszowie, zapłaciłem 1 PLN za skorzystanie z kawiarenki i za
    10 minut odebrałem w tymże punkcie aparat taniej :)

    --
    ____________ | arek(at)abc-service(dot)com(dot)pl GG #14211
    _ _ | . . | ---->>> http://www.abc-service.com.pl <<<----