  • 1. Data: 2010-03-29 19:18:07
    Temat: e-fotojoker - (nie)obsługa klienta
    Od: "Joanna" <r...@g...pl>

    Witam!

    Mam pytanie odnośnie sklepu e-fotojoker. Chciałabym u nich kupić aparat -
    kilka razy dzwoniłam, pisałam maila - i zero odzewu. Zdecydowałam się na
    fotojokera, uznając, że to poważna, nie tylko "wirtualna" firma, ale teraz
    zaczynam się zastanawiać czy to był dobry wybór. Czy to tylko ja nie mam
    szczęscia do kontaktów z nimi?

    Zastanawiam się też jak to jest ze sklepem fotobasia.pl? Układ strony,
    kategorie, etc - wszystko jak w e-fotojokerze. No i podobny telefon, to samo
    miasto, etc... Czy te firmy są ze sobą jakoś (mocno) powiązane??

    --
    Pzdr!
    Aśka

  • 2. Data: 2010-03-30 07:50:41
    Temat: Re: e-fotojoker - (nie)obsługa klienta
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Joanna" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samo
    > miasto, etc... Czy te firmy są ze sobą jakoś (mocno) powiązane??

    Dobrze jest przeczytać regulamin sklepu, w którym chcemy coś kupić. Ten w
    Fotobasi zaczyna się tak:

    "Sklep Fotograficzny, Sklep - serwis internetowy stanowiacy wlasnosc
    Fotojoker Spólka z o.o. zarejestrowana przy ul. Strzeleckiej 11, w
    Kedzierzynie-Koólu. Firma Fotojoker Spólka z o.o. jest wpisana do Krajowego
    Rejestru Sadowego pod nr KRS 0000174257, udostepniony pod adresem
    http://www.fotobasia.pl. Wlascicielem sklepu jest Fotojoker Sp. z o.o. ul.
    Strzelecka 11, 47-230 Kedzierzyn-Koóle, NIP 749-10-03-358"

    --
    Lol

  • 3. Data: 2010-03-30 07:59:45
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Lol pisze:

> [...]
    >
    > "Sklep Fotograficzny, Sklep - serwis internetowy stanowiacy wlasnosc
    > Fotojoker Spólka z o.o. zarejestrowana przy ul. Strzeleckiej 11, w

    Onet podał, że 70% ma zaswiadczenia o dysleksji, wiec dlaczego ludzie
    mają coś czytać?

  • 4. Data: 2010-03-31 16:09:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> wrote in message

    > Onet podał, że 70% ma zaswiadczenia o dysleksji, wiec dlaczego ludzie mają
    > coś czytać?

    70% czytelnikow Onetu? Calkiem mozliwe.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-03-31 22:17:11
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Joanna pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie odnośnie sklepu e-fotojoker. Chciałabym u nich kupić aparat -

    Witam
    Czas akcji, 31.03.2010r.Sklep Fotojoker w Kędzierzynie.
    Dzwonię i mówię, że interesuje mnie obiektyw
    http://www.e-fotojoker.pl/product/obiektywy/nikkor/n
    ikkor-af-s-dx-18-55-mm-f-3-5-5-6g-vr/
    Ku mojemu zdziwieniu dowiaduję się, że kosztuje 550zł.
    Tyle kosztuje również we wszystkich sklepach Fotojokera w Opolu.
    Po stwierdzeniu, że na stronie internetowej jest inna cena, Pani
    informuje mnie, że przez internet zapłacę 415 zł.
    Tak czy tak, mam przyjść do sklepu i odbierając powiedzieć hasło*
    internet *, wtedy 415, bez hasła 550.
    Ten internet to super magia, albo Fotojoker nie dla idiotów.
    A, na te hasło to tylko w Kędzierzynie, w Opolu pełna stawka.
    NIE POLECAM.
    Bez takich udziwnień robię zakupy tutaj
    http://fotozakupy.pl/
    POLECAM

  • 6. Data: 2010-03-31 22:35:34
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Dawid" napisał
> [...]

    Ten internet to super magia, albo Fotojoker nie dla idiotów.
    A, na te hasło to tylko w Kędzierzynie, w Opolu pełna stawka.

    Nie bardzo rozumiem w czym problem ?
    Chcą sprzedać taniej, a klient marudzi ?
    ; )

    W Wawie jest to samo - jak kupisz przez internet to płacisz mniej, tyle, że
    za odbiór w sklepie płaci się wyższą stawkę niż za dostawę na wycieraczkę.
    To jedno jest dość kretyńskim rozwiązaniem ale poza tym bez problemu.

    W Fotozakupach masz bez udziwnień ale drożej - wolny kraj, każdemu wedle
    życzenia ; ))))

    adam

  • 7. Data: 2010-03-31 22:53:35
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    adam pisze:

    > Nie bardzo rozumiem w czym problem ?
    > Chcą sprzedać taniej, a klient marudzi ?

    Przyjeżdzam do sklepu, biorę obiektyw, płacę 550, wychodzę.
    Przyjeżdzam do sklepu, biorę obiektyw, mówię internet, płacę 415, wychodzę.
    Naprawdę to nic dziwnego.
    Sklepy w Opolu mają tylko opcję 550 zł.
    Cały czas mówimy o Fotojokerze.
    No to ja jestem dziwny.

  • 8. Data: 2010-04-01 03:48:03
    Od: smila <w...@g...pl>

    Dawid wrote:

    > Przyjeżdzam do sklepu, biorę obiektyw, płacę 550, wychodzę.
    > Przyjeżdzam do sklepu, biorę obiektyw, mówię internet, płacę 415, wychodzę.
> [...]

    a co bedzie jak powiesz dwa razy internet...? :)

  • 9. Data: 2010-04-01 06:05:50
    Od: "Arkadiusz P. Płanica" <t...@m...adres.email>

    W dniu 2010-04-01 00:17, Dawid pisze:

> [...]
    > Ten internet to super magia, albo Fotojoker nie dla idiotów.
    > A, na te hasło to tylko w Kędzierzynie, w Opolu pełna stawka.

    Kupowałem A350 w FotoJokerze :)

    Na stronie cena niższa niż na półce o jakieś 200-300 PLN
    więc pytam gościa o co chodzi?
    Ano przy zamówieniu przez neta jest taniej.
    Poszedłem do kawiarenki internetowej, kliknąłem zamówienie z miejscem
    odbioru w Rzeszowie, zapłaciłem 1 PLN za skorzystanie z kawiarenki i za
    10 minut odebrałem w tymże punkcie aparat taniej :)

    --
    ____________ | arek(at)abc-service(dot)com(dot)pl GG #14211
    _ _ | . . | ---->>> http://www.abc-service.com.pl <<<----

  • 10. Data: 2010-04-01 06:18:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dawid napisał(a):

    > Przyjeżdzam do sklepu, biorę obiektyw, płacę 550, wychodzę.
    > Przyjeżdzam do sklepu, biorę obiektyw, mówię internet, płacę 415, wychodzę.

    Nie tak. Musisz kupić w e-sklepie z odbiorem w wybranym sklepie. Samo
    pójście do sklepu i powołanie się na ofertę e-sklepu nie zadziała.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...