  • 1. Data: 2009-01-30 22:23:56
    Temat: dziwny spam
    Od: makirej <m...@g...com>

    Witam
    przyszedl dziś do mnie taki list i zasnanawiam sie o co chodzi. Ktos
    moze tez go dostal?
    Pozdrawiam

    Kirej

    "Szanowni Panstwo,

    Zmuszeni jestesmy do upublicznienia zdumiewajacego zachowania wydawcy
    pisma "MOTOVOYAGER".
    Wydawca ten w grudniu z wlasnej woli zadzwonil do naszej fundacji z
    informacja, ze zamiast wyslac
    kartki swiateczne, na rzecz fundacji (czyli na rzecz motocyklistow
    poszkodowanych w wypadach) przekaze
    pewna kwote pieniedzy. Nie bylo to duzo, obiecywal okolo 1000 do 2000
    zl.

    Bardzo to nas ucieszylo, informacja o takim gescie pojawila sie w
    jednym z numerow "MOTOVOYAGERa".
    Nisetety dalej nastapila cisza. Maile, telefon, pozostawaly bez
    odpowiedzi. Kolejne maile takze pozostaly bez odpowiedzi.

    Nagle wydawca "MOTOVOYAGERa" zapomnial o swojej obietnicy, obietnicy
    pomocy poszkodowanym w wypadach.
    W koncu na stanowczy mail odpowiedzial ze z obietnicy nie wywiaze sie
    i nie widzi powodu aby to robic.

    Oj nie ladnie bardzo nie ladnie, niestety musimy upublicznic te
    informacje, tylko dlatego ze wydawca kosztem
    poszkodowanych i fundacji chcial sobie zrobic reklame. Chcial byc
    postrzegany jako darczynca, choc chyba nie mial zamiaru niczego
    darowac.

    Bardzo to przykre, przykre tym bardziej ze kazda taka kwota moze choc
    w niewielkim stopniu pomoc
    osobom ktore tej pomocy naprawde potrzebuja. Ale widac wydawcy
    "MOTOVOYAGERa" nie interesuja
    motocyklisci w potrzebie...

    Pragniemy dodac, iz fundacja nie zatrudnia zadnych osob i nikt
    dzialajacy w fundacji nie pobiera z tego tytulu zadnego wynagrodzenia.

    Fundacja Motocyklowa "DUAE ROTAE"
    http://www.fundacja.motocykle.pl"

  • 2. Data: 2009-01-31 08:47:38
    Temat: Re: dziwny spam
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    makirej wrote:
    > Witam
    > przyszedl dziś do mnie taki list i zasnanawiam sie o co chodzi. Ktos
    > moze tez go dostal?
    > Pozdrawiam
    >
    > Kirej

    i myslisz, ze jak zadasz pytanie i wkleisz treść .. to nikt sie nie domysli,
    ze spamujesz?

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 3. Data: 2009-01-31 15:34:48
    Od: u...@g...com

    On 31 Sty, 09:47, "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> wrote:
    > makirej wrote:

    > i myslisz, ze jak zadasz pytanie i wkleisz treść .. to nikt sie nie domysli,
    > ze spamujesz?

    A Ty znowu w czym widzisz problem? Czy Was już do reszty popierdoliło?
    Bosz, ta grupa zaczyna się robić żałosna. Bo to że chujowa to już od
    dawna...

  • 4. Data: 2009-01-31 15:53:17
    Od: "Muti" <p...@i...pl>

> [...]

    A Ty znowu w czym widzisz problem? Czy Was już do reszty popierdoliło?
    Bosz, ta grupa zaczyna się robić żałosna. Bo to że chujowa to już od

    Zgadzam sie w 100% , co kto nie powie to odrazu zjeba, ale niektórzy tak
    kompleksy leczą :).
    Ale coż, najłatwiej zjebać innych i narzekać - dobre bo polskie

  • 5. Data: 2009-02-01 16:53:12
    Od: Mariusz Ignatowicz <m...@m...pl>

    Witam

    Od kilku dni na forach internetowych i listach dyskusyjnych ;)
    pojawiają się niepodpisane z imienia i nazwiska posty, szkalujące
    wydawany przeze mnie magazyn o podróżach motocyklowych "Motovoyager".
    Co więcej - autor tych oszczerstw wysłał podobnej treści seryjny spam
    do kilkuset (według moich szacunków) użytkowników poczty wp.pl.

    Autorem tych anonimów jest Maciej Kwiecień, z jednej strony prezes
    fundacji "Duae Rotae", z drugiej strony - właściciel kilku
    komercyjnych przedsięwzięć, związanych z motocyklizmem oraz były
    właściciel upadłego czasopisma o podróżach motocyklowych "Nomada".
    Jestem wyznawcą zasady "Nigdy nie dyskutuj z głupcem - inni mogą nie
    nzauważyć różnicy". Nie zwykłem też wypowiadać się w tematach,
    dotyczących magazynu Motovoyager. Teraz jednak, broniąc się przed
    oszczerstwami, wyrwany do tablicy, zmuszony jestem zabrać głos.

    Wydawnictwo Techmedia, którego jestem współwłaścicielem wydaje (oprócz
    Motovoyagera) specjalistyczne czasopisma branżowe "Elektrosystemy"
    oraz "Systemy Instalacyjne". Od kilku lat co roku w Boże Narodzenie
    zamiast wysyłać kartki świąteczne do współpracujących z nami firm,
    zasilamy darowizną konta domów dziecka. W ciągu trzech ostatnich lat
    darowizny (znacznie zresztą wyższe niż wartość kartek pocztowych - w
    tym roku 3 tys. zł) otrzymał Dom Dziecka w Krasnymstawie.
    Zdecydowaliśmy się wspomóc właśnie jego, gdyż po pierwsze - bieda na
    Ścianie Wschodniej odbija się również na kondycji tamtejszych domów
    dziecka, a po drugie - kierownictwo zapewniło, że szczegółowo rozliczy
    się z przekazanych środków. Z naszych pieniędzy została m.in. kupiona
    w tym roku pościel dla dzieci, a w latach ubiegłych - telewizor i
    odtwarzacz DVD. (Zainteresowanym wyślę skan tegorocznego przelewu
    darowizny - proszę o maila na priv, mój mail to
    m...@m...pl; zainteresowane osoby mogą też zadzwonić
    do Krasnegostawu i sprawdzić, czy piszę prawdę).

    Gdy rozpoczynaliśmy wydawanie Motovoyagera zdecydowaliśmy się na
    podobny schemat - zamiast wysyłać kartki, wspomożemy darowizną jakiś
    zbożny cel. Z wiadomych względów wybór padł na Fundację Motocyklową
    Duae Rotae, mającą - rzekomo - wspierać ofiary wypadków motocyklowych.
    I w tym miejscu zaczęły się schody.

    W połowie grudnia zadzwoniłem do prezesa Duae Rotae Macieja Kwietnia z
    informacją, że planujemy wpłatę od 1000 do 2000 zł na konto fundacji.
    Ustaliliśmy, że Maciej Kwiecień prześle mi szczegółową informację o
    planowanym wykorzystaniu środków, a ja najpóźniej do końca stycznia
    wpłacę pieniądze.

    W połowie stycznia, gdy wróciłem z urlopu okazało się, że żadnej
    informacji o planowanym wykorzystaniu środków nie ma. Moi pracownicy
    są natomiast straszeni przez Macieja Kwietnia, że jeżeli nie wpłacimy
    pieniędzy - on "poinformuje motocyklistów o naszym oszustwie". Co
    więcej - okazało się, że wcześniejsza umowa na wymianę reklam, zawarta
    z jedną z firm Macieja Kwietnia, jest uzależniona od wpłaty na
    fundację. A więc działalność CHARYTATYWNA jest łączona z czystej wody
    działalnością KOMERCYJNĄ!!!

    Po przyjrzeniu się wnikliwie stronom internetowym rzekomej
    charytatywnej fundacji zauważyłem, że:
    - podlinkowane są w nich wyłącznie komercyjne przedsięwzięcia pana
    Macieja Kwietnia - wszystkie,podobnie jak sama fundacja, w domenie
    "motocykle.pl"),
    - oprócz ogólnych frazesów brak najmniejszej nawet wzmianki choćby o
    jednym motocykliście, któremu została udzielona jakakolwiek pomoc
    (zainteresowanym wyślę zrzuty ekranowe).

    Zdecydowałem się wobec takich faktów:
    - zerwać jakąkolwiek współpracę z Maciejem Kwietniem,
    - zrezygnować z udziału w szemranym, pseudocharytatywnym
    przedsięwzięciu, nazwanym "Fundacją",
    - przeznaczyć 1000 zł na fundację Doroty Stalińskiej "Nadzieja", która
    pomaga zapobiegać wypadkom drogowym i niesie ich ofiarom pomoc
    (zainteresowanym wyślę kopię przelewu).

    Podsumowując:

    1. Od kilku lat wydawnictwo pomaga charytatywnie Domom Dziecka, nie
    oczekując nic w zamian (nie jest to oczywiście słynny 1-procentowy
    odpis, lecz żywa gotówka z zysków firmy)
    2. Nie zamierzam wydawać nawet złotówki na podejrzaną fundację, która
    łączy działalność pseudocharytatywną z czystą działalnością
    komercyjną
    3. 1000 zł zostało przekazane na konto innej fundacji, związanej z
    motocyklami.

    Pozdrawiam

    Mariusz Ignatowicz

    wydawca, redaktor naczelny magazynu Motovoyager

    PS. Wszystkim osobom, które przed dokonaniem ostatecznej oceny czekały
    na przedstawienie racji przez drugą stronę - dziękuję.
    Tym, którzy na forach internetowych oraz w e-mailach wyzywały mnie od
    "debili" i "oszustów" życzę miłego wieczoru :).
    Motocyklistów, którzy w przypływie emocji zrezygnowali z prenumeraty
    magazynu Motovoyager - proszę o przemyślenie swojej decyzji.
    A panu Maciejowi Kwietniowi zapowiadam, że razie dalszego
    rozpowszechniania oszczerstw na nasz temat zastrzegamy sobie podjęcie
    kroków prawnych. Przypominam też, że wysyłanie spamu jest w Polsce
    przestępstwem.

  • 6. Data: 2009-02-01 17:10:23
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Mariusz Ignatowicz wrote:
> [...]
    > dotyczących magazynu Motovoyager. Teraz jednak, broniąc się przed
    > oszczerstwami, wyrwany do tablicy, zmuszony jestem zabrać głos.

    Mariuszu. Twoj Adwersarz nie mial dosc odwagi by wystapic pod wlasnym
    imieniem i nazwiskiem. Tutaj, akurat, wcale mnie to nie dziwi. Bywalcy
    grupy mieli juz okazje poznac etyke reprezentowana przez osobnika ktory
    z Wami wojuje. Uwaga: uczy sie. Pierwszy post byl bez baboli jezykowych
    typowych dla stylu tego Pana i wyslany z IP az z Amsterdamu by nikt
    nawet nie pomyslal o Dzierzoniowie. Reszta zas juz dokladnie "w stylu" ;)
    Trzymam kciuki by udalo sie wyjasnic afere rozpetana przez Wielki
    Koncern Motocyklowy z Dzierzoniowa ;) i za Wasz upor w Tworzeniu pisma o
    interesujacej tematyce. Zreszta, mowia ze prawdziwa cnota krytyk sie nie
    boi.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 7. Data: 2009-02-01 18:59:52
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Mariusz Ignatowicz" <m...@m...pl> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam

[...]

    a ja głupia naiwna.
    jak sie do mnie zgłosiła firma pomagajaca otrzymac odszkodowanie powypadkowe
    zastanawiałam sie skad mieli moj adres...

    ale na moje szczescie po pierwszym kontakcie sprawdziłam dokładnie co to za
    firma i bingo : MK
    poniewaz od czasu "baranka" nie cierpie wzelkich imprez organizowanych przez
    rzeczonego pana zerwałam natychmiast kontakt

    panie Mariuszu, jest mi bardzo przykro iż Pan również musiał zetknac sie w
    swojej pracy z MK.
    Jakos znajac historie to Panu wierze i stawiam racje po Pana stronie.
    Owszem, pewnie znajda sie tacy, co sie ze mna nie zgodza - każdy ma prawo do
    swojego zdania.

    Easy

  • 8. Data: 2009-02-01 21:57:34
    Temat: [OT] Re: dziwny spam
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Mariusz Ignatowicz pisze:
    [...]
> [...]
    > komercyjnych przedsięwzięć, związanych z motocyklizmem oraz były
    > właściciel upadłego czasopisma o podróżach motocyklowych "Nomada".

    Dziwnie jest czytać takie rzeczy o osobach, które się kiedyś znało, a
    potem ... sru. Cóż - C'est la vie...

    Pożytek może taki, że se bajdełejem, od linku do linku, przypomniałem
    jaki kiedyś byłem "społecznie zaangażowany"... ;-)

    http://moto.bmw-klub.pl/klub/imprezy/ostrzyce2002/os
    trzyce2002.htm

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-02-01 22:11:16
    Temat: Re: [OT] Re: dziwny spam
    Od: piomay <p...@r...pl>

    (pj) pisze:

    > Dziwnie jest czytać takie rzeczy o osobach, które się kiedyś znało, a
    > potem ... sru. Cóż - C'est la vie...

    Ale ale ...
    ja na razie to widzę tylko jakiś chłam, o który ktoś oskarża Macieja K.
    i parę osób które bez zmrużenia okiem i chwili zastanowienia
    przyklaskują oskarżającemu.

    Też się poddałeś temu trendowi ?

    Nie ma żadnych dowodów, nie ma nawet wypowiedzi Macieja K. (czyli
    drugiej strony)
    Dla mnie ? - nie ma nic, czym by można sobie zawracać głowe, a już
    napewno nie ma nic, coby pozwalało jakiekolwiek wyroki ferować.

    o, to dużo ciekawszy wątek.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 10. Data: 2009-02-02 09:48:30
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Użytkownik wrote:

    > A Ty znowu w czym widzisz problem? Czy Was już do reszty popierdoliło?
    > Bosz, ta grupa zaczyna się robić żałosna. Bo to że chujowa to już od
    > dawna...

    a niby gdzie JA akurat widywałem problemy wczesniej?